Kurat housussa

17

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiva kokki

Niiiiiiiin, niinpä niin.

Hyvä kokki on aina lyhytkätinen.

• Sateenkaaripoitsu

Noihin peijaisiin minäkin olisin Reinon ja Tanen kanssa halunnut osallistua. Tässä ihan kiihottuu kun ajatteleekaan asiaa, siellä on oikeasti ollut tosi paljon sontasia kalsareita. Kyllä me hirvipojat ollaan mahtavia miehiä. Me pidetään aina yhtä ja Reino tuossa taas esittelee uusia nahkasaappaitaan ja lippistä.

• Sateenkaaripoitsu

Missä olet Hirvi-Pekka? Ainakin hirvipalstalla olet joskus kirjoitellut ja meillä synkkasi tosi hyvin yhteen.

• Jagdpanzer

On se kumma ku se ei vaan osaa tehä yhtään aloitusta jossa ei olisi apinoita tai housuunpaskojia. Vois syyttää mielikuvituksen puutteesta.

• No pitää siinä olla jo tyhmä apina että ensin ahmii hirvilihaa ja sitten pärskäyttää kurat ja sonnat housuihin. On siellä rapa roiskunut peijaisissa, kyllä hirvestäjät on typeriä.

• Susianalyytikko kirjoitti:

No pitää siinä olla jo tyhmä apina että ensin ahmii hirvilihaa ja sitten pärskäyttää kurat ja sonnat housuihin. On siellä rapa roiskunut peijaisissa, kyllä hirvestäjät on typeriä.

Jos toistasataa ihmistä paskoo ihan mihin sattuuniin tuleehan siitä hirveä sotku ja tätä nuo hirvieinarit juuri haluaakin, rypeä toistensa eritteissä.

• JAgdpanzer
        Susianalyytikko kirjoitti:

No pitää siinä olla jo tyhmä apina että ensin ahmii hirvilihaa ja sitten pärskäyttää kurat ja sonnat housuihin. On siellä rapa roiskunut peijaisissa, kyllä hirvestäjät on typeriä.

Eipä mulle oo lihasta ikään mitään tullu. Noilla oli vaan paska tuuri. Sinä taas saisit rajoittaa tuota ulosteperäistä tekstiäsi, alkaa mietityttämään mahtaako sulla olla jotakin epäilyttäiä fetissejä ulosteita kohtaan...

• Kiva kokki

Niinpä, Hirv'-Pekka, Sateenkaaripoitsu ja Susianalyytikko kirjoittavat samalta näppäimistöltä.
      Kokillahan vastuu on tuontilihoja kuumentaa riittävästi ja tarpeeksi kauan, ettei käy löysästi. Toki eli tarvikevalvonta silloin tällöin saattaa jonkin salmonellaisen lihaerän määrätä pois markkinoilta.

• Kiva kokki

Mainittiinhan epäilty uutisleikkeessä; riimiliha!
      Riimilihalla oivat ripalit!
      Ihmeellistä, kuinka kehtaavat tällä kypsyttämättömällä lihatuotteella vehdata!
      Noh, tuleepa suolihuuhtelu samaan kauppaan: Pieraise maha tyhjäksi (nestevarren kanssa).

• Voin pikku

korvausta vastaan paskantaa naamallesi, kun kerran tunnut olevan sen alan "miehiä"...

• Jahas ja heh heh, apina sortuu asiattomuuksiin kun rahkeet ei riitä asialliseen keskusteluun.

• Sinähän ne

Jahas ja heh heh, apina sortuu asiattomuuksiin kun rahkeet ei riitä asialliseen keskusteluun.

paskat ja eritteet olet tänne esitellyt.

Joka härjillä ajaa, se härjistä puhuu...

• ei voi kuin

ihmetellä kuka onneton on tälläisen vahingonlaukauksen erehtynyt siittämään.
      ei yhtä ainoaa järkevää sanaa mihinkään asiaan tai tekstiin.
      monenlaisiin paskaperseisiin on tullut tutustuttua mutta kyllä tämä rimpuli varmasti kruunaa sairaan vähäjärkisyyden.

• Siinähän apina ihmettele lerppahuulet törröllään ja typerä ilme karvanaamallasi, edes kampaa naamasi.

• hah hah !

Siinähän apina ihmettele lerppahuulet törröllään ja typerä ilme karvanaamallasi, edes kampaa naamasi.

varsinainen papukaija, osaa toistaa sen mitä joku opettanut joskus mutta siihen se jää.
        älyllisesti ameeban tasolla. jauhaa samoja lauseita ja virkkeitä tuhansia ja taas tuhansia kertoja vuodesta toiseen.

• hah hah ! kirjoitti:

varsinainen papukaija, osaa toistaa sen mitä joku opettanut joskus mutta siihen se jää.
        älyllisesti ameeban tasolla. jauhaa samoja lauseita ja virkkeitä tuhansia ja taas tuhansia kertoja vuodesta toiseen.

Ajatteleppas vaikkapa jotain ajankohtaista Rosetta-luotainta, millä oli satoja miljoonia kilometrejä taivallettavana kohti päämääräänsä. Nyt se saavutti kohteensa, aivan kuten minä olen piessyt apinoita joka kilometrillä. Tätä kautta maailma paranee pikkuhiljaa.

• Jagdpanzer

Ajatteleppas vaikkapa jotain ajankohtaista Rosetta-luotainta, millä oli satoja miljoonia kilometrejä taivallettavana kohti päämääräänsä. Nyt se saavutti kohteensa, aivan kuten minä olen piessyt apinoita joka kilometrillä. Tätä kautta maailma paranee pikkuhiljaa.

Niin huonoiksi yrityksiksi on jääny ettei sua oo kehdattu piestä ku näytät niin ryysyläiseltä ja haiset väkevälle paskalle. Samalla säälitty sen verran ettei ole soitettu valkeapaitaista porukkaa hakemaan suo suljetulle osastolle. Pitäsit vaan pääs kiinni etkä häpäisis itteäs enempää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe