on se kumma ku kaikki sanoo että se on sellanen sössöttäjä mut onko toi joku puhekilpailu?ainaki mun mielestä ei.siinä katotaan laulua,tanssia ja että pärjääkö ryhmässä?ja kaikki sanoo että se on tekopirtee!ei tosiaankaan oo. mä tunnen sen aivan hirveen hyvin.se on aina tollanen että se hymyilee ja jotku ovat väittäneet että se on sellanen paskan puhuja.eena ei tykkää yhtään että kukaan puhuu kenestäkään paskaa.ja se ei ainakaan pelkää kameroiden edessä?vai??
mitä mieltä ootte Eeva-Leenasta?
8
1639
Vastaukset
- leppis
noh, eiköhän siihen työhön tule kuulumaan myös radio- ja televisiohaastatteluja, joten ei eeva-leenaa sössötyksestä turhaan haukuta.
ei siinä muuten ole mitään sanomista.
ja tää oli vaan mun mielipide, joten turha hermostua :) mielipiteitähän täällä vaihdellaan..- Lyysa
en mä sitä nyt tarkottanukkaan.. vaan että kyl mä ainakin sen puheesta oon saanu selvää sen verran ku oon elänu ihan pienestä pitäen oo saanu eenan puheesta selvää.. ja kaikilla on erillainen puhetyyli.. eiks je?
- hessu hopo
E-L:n laulaminen on kyllä kauheaa honottamista, nenään laulamista.Tulee Nylon Beatin nasaalit soundit mieleen. Toivottavasti ei pääse siihen porukkaan.Nan nan naa,nan nan na naa, nan nan naa....jee jee.Muuten tyyppinä varmaan ihan jees.
- inha
se on ihan ällöttävä akka...just semmonen tekopirtee yli "muodikas" piipittäjä
- Minä
Haista kuule mitä kerkeät!!!!!!!!!!!! Se on aivan huippu!
- inha
Minä kirjoitti:
Haista kuule mitä kerkeät!!!!!!!!!!!! Se on aivan huippu!
ite kysyvät...
- memm_
Mun henk.koht. mielipide on se että en tykkää siitä yhtään! En tykkää sen lauluäänestä enkä kyllä puheestakaan sitäkään vähää. Ja mikä kaikkein huonointa ni se ei osaa lavalla mitään muuta kun vähän pyllyä keikuttaa... Eikä kyllä ne muutkaan tytöt tanssityylillä paljon hetkauta...
- jees jees
Aivan älyttömän ihana tyttö!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178103Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996349Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702390
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382386- 392173
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222166Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575