Minulla on 45 vuoden kokemus kissoista. Olen rehellinen ja luotettava 57 v. eläkeläinen. Kissasi pitäisi ollaa rokotettu/ei tauteja jos tuot minun luokse.
Minulla on ainoastaan 22m2 yksiö mutta etsinkin pienikokoista, eikä niin vaativaa kissaa jos otan sen kotiin (ei ihan pentua) ei mouruaikaa eikä liikaa nau-untaa. Sinun luonasi hoidettava kissa voi olla vaikka isokokoinen. Sinun pitäisi kustantaa ruuat ja kissanhiekat. Minulla on pieni pisuvati ja ruokakipot. Voit tietenkin tuoda kissan omat tavarat. Ei saisi jyrsiä johtoja eikä raapia huonekaluja. Voisit tuoda raapimapuun tai ainakin osan siitä. Kissasi tulisi olla muutenkin ongelmaton.
vastaukset ainoastaan sähköpostitse: Azulycia@gmail.com, ei hätiköityjä yhteydenottoja, haluathan tutustua minuun kunnolla ensin ja vaikka tavata.
Hoidan kissaasi jotonani/kotonasi
Kissasi ystävä
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266