Mikä mulla voisi olla, pelkään seksiä. Olen 28v nainen, seurustelut on tyssännyt tähän seksikammoon vai mitä olisi. Mulla on 2 traumaattista kokemusta mutta luulin jo päässeeni eroon tästä. Haluisin seurustella ja olla normaali, käyn terapeutillakin.
Mutta se on mahdotonta koska mua pelottaa jopa miehen näkeminen alastomana :(.
Onko kenelläkään muulla tällaista. Tämä häiritsee todella elämää! Tulee 8v täyteen terapiakäynneistä, koettu sairaalakin 3 kertaa ja lääkitystä. Mikään ei auta :(.
Tää on tosi häpeä asia, ja en haluaisi olla tällainen joka ei koe seksiä nautintona :(
Osaako joku sanoa
4
120
Vastaukset
- 14+2
Ihan miten vaan, mutta jätä miehet rauhaan ja hoidata pääsi ensin kuntoon.
Älä sotke kenenkään syyttömän miehen elämää noilla traumoillasi. - Kaapista ulos vain
oletkos harkinnut sitä että jospa olet lesbo jos alaston mies pelottaa noin ?
- yksinään
oletko lapsena hyväksikäytetty. MInä olen ja inhoan miehiä.
- tsemppiä
Tiedätkös, "seksi" on kauneinta, mitä kahden ihmisen välillä on. Kun pystyt koskemaan ja hyväksyt kosketuksen, luottamus on rakennettu. Tarvitset rakkautta ja hyvin kärsivällisen ihmisen, joka auttaa sinut irti siitä, minkä nyt koet mahdottomaksi. Kahden ihmisen fyysinen rakkaus ei satuta, ei tuota inhoa itseen tai toiseen, vaan antaa nautinnon, mistä et vielä osaa uneksiakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728