Hei! Pyytäisin katsomaan mitä minulle näkyy? Olen 31-vuotias, ruskeat hiukset. Tarvitsetko muita tietoja? Rakkausasiat mielessä.
Sagamar7
1
101
Vastaukset
Rakkauteen sinulle saan ihan nyt näihin aikoihin että jotenkin olet saamassa vastauksen ja voit auttaa itseäsi tai jotain muuta henkilöä vastaanottamaan ihan uutta. Mahdollisesti viivästyksiä. Asiat ovat/tulevat olemaan jollain lailla selviä ja siitä on hyvä jatkaa kohti uusia tapahtumia, kohti rakkautta tai jotain piristävää tunne-elämässä, ihan tässä syksyn aikana kohtaat jotain haastavaa jolloin tärkeintä on löytää tasapaino ennen kuin siitä eteenpäin. Saan myöskin askelia eteenpäin, jos sinä itse et ota niitä suoranaisesti niin saat apua tähän joltain suunnalta. mutta uudet tapahtumat ja liikkuvuus tulee olemaan pinnalla. Kolmas asia minkä näen on se että olet jonkun matkan tai elämänvaiheen päässä ja tämä saattaa tuoda sinulle uupumusta, kaikki pelot on vain voitettava, tottakai muutokset ovat vaikeita ja jotain yllättävää voi tulla eteen missä on vaikea pitää tilanne hallinnassa ja teet lopulta sen mainiosti ja tilanne paranee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134