Profeetta Pertsa, Jumalan oikea käsi, nauloineen

mieti tätä(se aito)

sanoo meille homojen puolustajille ja homoille:

"Teitä on varoitettava ( helvetistä) jotta ette pääse sanomaan ettei niin ole tehty."

MINÄ, homoparvessa mukana roikkuja ehdotan seuraavaa:

1)Pyytäkää toimintaan mukaan kirkkoja ja kapakoita, maitokauppaa unohtamatta että joka homoiikka tavoitetaan.
2)Jokaiselle syntiselle homolle tai homojen ihmisoikeuspuolustajalle annetaan lappu jossa lukee:

"Hesekiel:
33:8 Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
33:9 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta hänen tiestänsä, että hän kääntyisi siltä pois, eikä hän tieltänsä käänny, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut "

3)Kun homo on lukenut ÄÄNEEN lapun, voi olla varma siitä, että JOKA SANA on luettu.

4)Sitten otetaan homolta allekirjoitus joka vapauttaa Pertsat tai maitokaupan myyjät vastuusta homon pelastumisesta

5)ja annetaan homolle oranssi kolmio rintaan niin että jokainen vastaantuleva uskovainen Pertsa näkee tämän homon saaneen varoituksen helvettiin menostaan.

5)NÄIN VOITTE,RAKKAAT PERTSAT PESTÄ KÄTENNE HOMOJEN TULEVAISUUDESTA KOSKA HEITÄ ON TODISTEELLISESTI VAROITETTU
ja siirtää huomionne heteroiden varoittamiseen

2

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itekkin homo

tämä lienee totisesti tarpeen

• mieti tätä(se aito)

On aika tehotonta jos oman helvetistä pelastautumisen takia pitää pelastaa muitakin mutta istuu vain tietokoneella.
        Ajattele että Suomessa on noin 10 000 homoa ja Pertsan pitää Jumalan käskystä varoittaa heitä helvetiltä, niin kuin aloituksessa kerroin.
        Mitä hän tekee? Ottaa yhteyttä jokaiseen kuten ehdotin? Tavalla jonka esittelin aika tehokkaaksi? Hän ei ole ihan nuori vaari joten alkaa olla kiire!

Ei hän tee mitään muuta kuin istuu koneella ja ja jauhaa asiaa yhden homon kanssa muutama joka lukee sivussa.

Ei tunnu uskottavalta vaarin varoitus koska ei rangaistus ei saa häntä liikkeelle. Hän siis puhuu lämpimikseen ja saa jotakin kieroontunutta mielihyvää toiminnastaan. Jos olen väärässä, niin todistakoon sen. Heitän siis haasteen: paljonko on asiakaskontakteja? Jos ei yhtäään, väitän että olet v-lia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7306
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2269
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37