Kopsatkaa. Pankaa korvan taa. Aika on lopuillaan.
- Älä turhaan vaivaa mieltäsi näillä tapahtumilla ja ihmettele, mikä ihmisiä vaivaa. Viimeisinä päivinä henkivallat riivaavat kokonaisia kansakuntia ja saavat ne toteuttamaan mielettömiä suunnitelmiaan. Kun totuudelle ja elävälle Jumalalle käännetään selkä, joudutaan täyteen pimeyteen.
http://www.onewaymission.fi/index.php/opetusta/luettavaa/374-jeesus-tulee-pian
Tärkeää
6
114
Vastaukset
- Epäjumalienkieltäjä
Sanokaa nyt minä on Jeesus-odottelun "parasta ennen" päivämäärä. Kaveri on ollut tuloillansa kohta 2000 vuotta ja joka kerta jäänyt suutariksi.
Epis. Milloin avaat Raamattusi? Emme voi luottaa suoraltakädeltä yhteenkään luotuun. Ei Herra viivytä paluutaan, vaan Hän on pitkämielinen. Hän antaa aikaa pelastua. Hän kutsuu. Ilman kutsua ei voisi pelastua.
- Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm
Laitoin aloitukseni ateismi-palstalle. Mitä mieltä olette ateisteista, jotka eivät ota kantaa? Sen sijaan he toimittavat siirtoja ja poistoja. Miksi evoluutio toimisi noin skitsofrenisesti? Eihän evoluutio voisi luoda sellaista, mikä todistaisi sitä vastaan.
- pooo
Jyrki hyvä. Kyllä joku muu toimii skitsosti. Sinulle on kerrottu useita ei kertoja, että sinun kannattaisi hakeutua ammattiauttajalle. Silti hillut täällä rikkomassa nettietikettiä räikeästi. Kun tekstisi joutuu poistoon, vedät vanhan marttyyrikortin esiin siirroista ja poistoista. Mitäs jos ihan noudattaisit keskustelupalstan sääntöjä.
pooo kirjoitti:
Jyrki hyvä. Kyllä joku muu toimii skitsosti. Sinulle on kerrottu useita ei kertoja, että sinun kannattaisi hakeutua ammattiauttajalle. Silti hillut täällä rikkomassa nettietikettiä räikeästi. Kun tekstisi joutuu poistoon, vedät vanhan marttyyrikortin esiin siirroista ja poistoista. Mitäs jos ihan noudattaisit keskustelupalstan sääntöjä.
Pooo. Oletko kuullut naapuriavusta? :D
http://www.youtube.com/watch?v=Wl_lx9lqRe8yurki1000js kirjoitti:
Pooo. Oletko kuullut naapuriavusta? :D
http://www.youtube.com/watch?v=Wl_lx9lqRe8Pooo. Mikset herää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717