Haluaisin osata laulaa sillai karjue! Esitinkö asiani oikein? :D
Mutta, jos tajusit mitä tarkotin ja osaat/tiedät miten laulaa sillai hienosti, voikko ohjeistaa alkuun? Tai linkata jotai sivuja, mieluusti Suomeksi (Englantini on huono)?
Scream sing
Nuuskapoikaa
1
102
Vastaukset
- BVB_EV!
Oh jeah! En o ainut joka haluu oppii! No siis se äänihä lähtee aika syvält kurkusta et siin aatellaa vähäku karjutaa, sama juttu mut vaa sitä ääntä muutetaa, siin pitää pitää koko aja se scream pääl ja liikutella kieltä et tulis sanoi! Joo oon ite vast harjotteleen, mut mun tavote ois päässä screamo bandii pianistiks >:D! Ok no mun ja mun kaverin tavote ois saada kasaa bändi joka laulaa Vampire Ewerywhere:n ja Black Veil Brides:in "sekotusta" meil on pianisti ja kitaristi... mut aikaa surkee selitetty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174