GTX 660

mitä pitäisi tehdä ostin kyseisen näytönohjaimen pari päivää sitten asensin sen pci expersväylään niin kuvaa ei tuu näyttöön montori sanoo koko ajan ei singaalia?

7

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgdsgdf
    • on kunnossa

• lärare

Tukeekohan emolevy kyseistä näytönohjainta?

• mulle sanottiin että sen pitäis käydä pci expers väylään mulla on emolevy p5q turbo

• mulla on 500w virtalähde

• l_l

Kannattaa kokeilla toista johtoa tai virtalähdettä jos on mahdollista. Itselläni oli MSI GTX 660 Twin Froz III ja sen kanssa oli sama ongelma. Vika pitäisi olla virtalähteessä eikä yhteensopivuudessa.

• fdsafdsa

1) katso että virtalähteeltä korttiin menee se erillinen ja vaadittu virtajohto (6-pinninen liitin muistaakseni) (ja onhan johdon toinen pää VARMASTI virtalähteessä kiinni)
      2) Olethan siirtänyt näytön kaapelin lähtemään GTX660-kortista, ettei se ole yhä liitetty integroidun näytönohjaimen lähtöön. GTX660 lähtö on vaakasuorassa, integroitu pystysuorassa.
      3) tarkasta että bios-asetuksissa on sellainen päällä, että näytönohjain valitaan joko automaattisesti (yleensä tällöin erillinen näytönohjain on etusijalla jos sellainen on asennettu) tai sitten että se on ylipäätään valittu. Voi riittää jos valitsee että integroitu on disabloitu.
      4) kokeile eri portteja (GTX660:ssä on tietty useita lähtöjä, joten kokeile muita lähtöjä, kuva tulee yhdestä niistä, ei voi tietää mistä jos vaikka asetuksissa on jotain outoa
      5) Onko näytössä väärä sisäänmeno kytketty aktiiviseksi?
      6) Oletko asettanut ruudun hertsiluvun tai resoluution niin korkeaksi, ettei näyttö pysty toistamaan sitä?
      7) Onko ajurit asennettu (kuvan pitäisi näkyä kyllä ilmankin)
      8) Minkä merkkinen virtalähde sinulla on? Jos se on joku surkeimmista surkein, voi olla ettei sen amppeerit riitä. Pitäisin tätä kuitenkin epätodennäköisenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe