Olen erän tutkinotilaisuuden vastaanottaja ( sairaanhoito ja huolenpito). Opiskelija suorittaa ns. näyttöä eli on toinen 10 vk:n harjoittelu takana. Ensimmäisellä harjoituskerralla opiskelijaa ohjaajat eivät päästänyt näyttöön. Nyt sitten oli toinen 10vk harjoittelu takana. Opiskelija olen huomauttanut epäkohdista ( tässä vaiheessa pitäisi jo nähdä taitojakin). Opiskelijan f-book sivu ei ole salajainen. ja sinne oli tullut teksti heto ekä näyttöpäivän jälkeen suunnilleen näin: 10 viikkoa olen tehnyt tätä asia eikä ohjaajat ole huomauttanut (muuden ovat kyllä justi siitä asiasta koska kyselin) sekä se näyttöönvastaanottja KUTALE selittelee ...
Opiskelijastako "rikosilmoitus"
3
261
Vastaukset
- mieisse
Tosta sun kirjotuksesta ei ota mitään tolkkua.
- onks tää pilaa???
Mitä tarkoittaa "Muuden ovat kyllä justi siitä asiasta koska kyselin"???Selväksi tuli vain se että näytössä ollut opiskelija on tehnyt jotakin siellä nyt 10 viikkoa ja kirjoittanut siitä facebookkiin,mutta mitä siis on tehnyt?Ja mistä asiasta ohjaajat eivät ole huomauttaneet tai mitä he eivät ole huomanneet?Eihän tosta kirjoituksesta todella saa mitään selvää...HUH!!!
- umpikiero ala
Opiskelijaa ei joskus päästetä sairaanhoidon ja huolenpidon näyttöön pelkästään sen takia että oma ohjaaja ja näytönvastaanottaja inhoavat opiskelijaa ihmisenä.Hyväkin hoitaja voidaan savustaa pihalle,jos "pärstäkerroin" ei miellytä.Näin umpikiero on naisvaltainen hoitoala.Että sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236