Eli minulla olisi kaksi Viewsonicin 24" näyttöä, mutta tietokoneessani on vain yksi HDMI ja yksi DVI. Onko ne yhtä tarkat?? Ääntä en tarvitse koska mulla on headset.
Kysymys oli siis: Onko HDMI ja DVI yhtä tarkat?
DVI ja HDMI. Onko yhtä tarkat?
4
190
Vastaukset
Kyllä, ainoa ero HDMI:ssä ja DVI:ssä on fyysinen liitin ja se, että HDMI siirtää myös ääntä. Muutoin se ei ole mitänkään parempi tai erilaisempi.
Displayport on sitten se parempi liitäntä kuin nuo.- en ymmärrä.
Miten minulla siirtyy ääni tietokoneesta telkkarin kaiuttimiin dvi liittimellä, en itse ymmärrä miten on mahdollista mutta tulipa tuokin koettua, miten se on mahdollista?
- en ymmärrä.
en ymmärrä. kirjoitti:
Miten minulla siirtyy ääni tietokoneesta telkkarin kaiuttimiin dvi liittimellä, en itse ymmärrä miten on mahdollista mutta tulipa tuokin koettua, miten se on mahdollista?
Siis ihan dvi kaapelilla, toisessa päässä hdmi.
- etäisyys.....
DVIä löytyy eri laatuluokissa.
DVI-D (digital only) single or dual link
DVI-A (analog only) 1920 × 1200 at 60 Hz (15 m)
DVI-I (digital and analog) single or (dual link 2560 × 1600 at 60 Hz)
DVI M1-DA (digital and analog USB)
HDMI 4096 × 2160 (tulossa tuki 4K resoluutio)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174