En lue aloituksiasi. :)
Heiskanen...
21
452
Vastaukset
- Heiskanen...
Oletko R ? :)
- ÄrrÄ
Olen R. Kerro juttu, puhu rakkaudesta hiljaa kuiskaten!
- R....
Ei kai niitä kukaan jaksa lukea. Tämän luin koska ei ollut heiskaselta.
- Anonyymi
Ootko mies ihastunut Heiskaseen?
- Anonyymi
Ilmeisesti palstasedän tilanne on ollut aika pitkäkestoisesti päällä aloitus vuodelta 2014
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti palstasedän tilanne on ollut aika pitkäkestoisesti päällä aloitus vuodelta 2014
PalstasetäJii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vitsi en tajunnu oisim ollu eri
- Anonyymi
Pelaako jo tulevaa yönä? Onko polvi jo kuntoutunut?
- Anonyymi
Homo
- Anonyymi
Hampaat tippuu
- Anonyymi
Heiskanen taisi tehdä itse aloituksen, jonka jälkeen leikki ärräleikkiään, vieläpä melko kömpelösti. Ilmeisesti nyt laittoi vanhan aloituksen uudelleen kiertoon. On siinä miehellä harrastukset.
- Anonyymi
En usko että olisi täällä yli 10 vuoden jälkeen enää. Ihmettelen vähän että ketä huvittaa nostella näin vanhoja postauksia, ja miksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että olisi täällä yli 10 vuoden jälkeen enää. Ihmettelen vähän että ketä huvittaa nostella näin vanhoja postauksia, ja miksi.
No joo, on ollut palstalla jo yli 20 vuotta, joten mihinkä tavoistaan pääsisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, on ollut palstalla jo yli 20 vuotta, joten mihinkä tavoistaan pääsisi?
Huolestuttavaa että tunnistat palstalaisia 20 vuoden takaa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolestuttavaa että tunnistat palstalaisia 20 vuoden takaa??
Kyllähän palstasetä näitä itse luomiaan figuureja muistelee. Koitahan nyt ryhdistäytyä, ”huolestunut”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän palstasetä näitä itse luomiaan figuureja muistelee. Koitahan nyt ryhdistäytyä, ”huolestunut”
Gubbe 💩💩💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetää kiinnostaa nostatella vanhoja höpötyksiään, varsinkin silloin, kun yrittää saada huomiota pois saamistaan akuuteista negatiivisista kommenteista.
- Anonyymi
Ai paskanenvai
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ramirez ❤️🤣
- Anonyymi
No ohhoh.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276