Onko kellään asiat huonommin?

viallinen uhri

Ahdistaa niin paljon tämä
yksinäisyys jolle ei näy loppua.
Väsyttää myös kun en saa
kunnolla nukuttua kun oon
tottunut nukkumaan mahallaan
mutten enää voi näiden
miestissien takia. Mutta eniten
ahdistaa yksinäisyys enkä tiedä
kauanko tätä enää jaksaa.

13

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla...

Minulla on sama, mutta lisäksi karmeat ilmavaivat.

• ghfg

voimia ja jaksamista! :)

• muumit laaksossa

Älä vaivu toivottomuuteen. Eivät miestissit niin paha asia ole. Rupea ihan tietoisesti ajattelemaan positiivisemmin.

• läski-80

Tuommosta se elämä on miullakiin. Peniskii on niin pieni et pissi valluu kiveksiä pitkin! Se nahan lärpäkkeen takia jouduin vielä asepalvelukseenkin. koko vuoden aikana on kylässä käyny vain parivierasta, kukaan ei soita paitsi telemarkkinoijat..
      Töitä ei oo> koulutustakin on jo 2 tutkintoa> 4kertaa on työt loppunu vuoden aikana>velkaa yli100000€>asunto muuttotappio alueella>arvo laskee nopeemmin kun pystyn maksaa> rintaa pistää>jospa se ois jo kuolema.
      Tsemppiä sulle kyllä se siitä!

• Ex Läski. . . .

Mulla putos paino, menee vanhat farkut jalkaan... energiaa piisaa :)
      Suosittelen tarkkaileen miten nukkuu lepää ja kannattaa syödä monipuolisesti ja ulkoilla. Tupakointi viina pois, jos stressaa vältä kahvii kans.

Sauvakävely forever ^^

• läski-80

Kaikki tietää liikunnat, ravinnot, päihteet ja niiden merkityksen.
        Mut sit kun on henkisesti lopussa ja lukossa ni ei oo helppoo es hengittäminen saatika pieninkään toiminta.
        Lekuri kyselee vaan alkoholinkäyttöä ja antaa yhtä hyviä neuvoja.

• läski-80
        läski-80 kirjoitti:

Kaikki tietää liikunnat, ravinnot, päihteet ja niiden merkityksen.
        Mut sit kun on henkisesti lopussa ja lukossa ni ei oo helppoo es hengittäminen saatika pieninkään toiminta.
        Lekuri kyselee vaan alkoholinkäyttöä ja antaa yhtä hyviä neuvoja.

Sitä kun on henkisesti finaalissa hakee vain keinoa kuin keinoa olon pois saamiseksi. Jos mikään muu ei auta niin pitää tehdä loppu kaikesta, siinä tilassa ei paljoo liikunta auta.
        Se et joku kelle voi puhua auttaa, mut ihmiset katoaa vuosien kuluessa.
        Onneks on suomi24 sentään.

• Sopusuhtainen laihel

Lihota itseäs tollaset 30 kiloa niin rinnatkin kasvaa lisää. Onko sulla iso takapuoli? Sitte voit nukkua seisaaltaan.

• läski-80

Syömisen tavoitteet
      nro1 edes hetkellinen mielihyvä.
      nro2 ajoissa hautaan ilman suoraa itsemurhaa.
      nro3 nälkä pois.

Omalla perseellä tai tisseillä ei enää merkitystä.

• Täytyy sanoa että, elämä on tosi tosi tylsää yksin. Olisi kiva jos löytysi edes likkakaveri jonka kanssa voisi mennä vaikka leffaan. Miestä ei löydy. En edes etsi enää. Likkakaveri olisi tosi kiva löytää. Onhan mulla kavereita. Suurin osa niistä on perheellisiä.
      Joulu tulossa. Ei enää innosta koko joulu. Lapsi on aikuinen elää omaa elämäänsä.

• Sama :(

Minulla sama mutta ilman miestissejä.

• möhömagaaja

Mikä sua sitten estää nukkumasta mahallasi?

• Väsynyt :(
        möhömagaaja kirjoitti:

Mikä sua sitten estää nukkumasta mahallasi?

Ei vaan se että väsyttää kun en saa kunnolla unta koska mietin niin kovasti tätä ujouttani ja sitä että monia hyviä tilaisuuksia on mennyt ohi. Pystyn kuitenkin siis nukkumaan mahallani jos nukuttaisi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7280
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      731
      3503
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1807
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1768
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1405
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1371
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe