nonii mulkut te ette tuskin tiedä yhtään hyvää kauhu leffaa 70-80 luvuilla tehtiin pelkkää paskaa paranormal activite on pahin samoin se ring uuh joten runkut sivistäkää itseänne
olen hyvä elokuva katsoja
9
79
Vastaukset
- HORROR 24
Hei mee muualle mainostaan jotain horonormal dildoactivee jos ei hyvät kauhuleffat kiinnosta
- kyr 12
haista munaa mä oon paras
- sönkkö
kyr 12 kirjoitti:
terve kyr 12 ihailen sua diktaturismisi on kohallaan ja nää mulkut tuskin tietää elokuvista mitään pelottavin leffa on scary movie
- ville runsala AITO !
sönkkö kirjoitti:
terve kyr 12 ihailen sua diktaturismisi on kohallaan ja nää mulkut tuskin tietää elokuvista mitään pelottavin leffa on scary movie
Mitä vittua Scary Movie pelotavin sul on ihan vitun huono maku Scary Movie on komedia leffa kuka säki luulet olevas ei helvetti XDXDXDXD TROL
- HORROR 24
kyr 12 kirjoitti:
Painu sää vaan kyrsä helvettiin
- wrfedsgery
Aloittaja selvästi noin 13 v räkänokka
- HORROR 24
Voi vittu jos sun mielestä scary Movie on pelottava Sä et tiedä kauhuelokuvista paskan vertaa
- kauhu frankki
no nii mitä helvettiä täällä tapahtuu sönkkö saatana on alottanut sodan ja tiedoks 7 vuotias scary movie on komedia niin kuin runsala jo totesi joten mee vittuun täältä
- ville r (runsala)
Toi homo alotti Tän sodan Se ei tiiä mitään kauhusta Cary dildomovie on komedia leffa kauhu frankki tiätää Tän homman mäkin tiiän cary paskamovien mutta sitä paskaa ei jaksa katoo tv:Ville R
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689