Seksiä exän kanssa

nainen24

Erosin exästäni kaksi vuotta sitten, erosimme ystävinä. Vuosi eron jälkeen päädyimme sänkyyn kun vietimme ystävien kanssa iltaa, kun jäätiin kahdestaan, päädyttiin sänkyyn. Kaipaan exääni vain koska hän on mieletön sängyssä! Kaipaan välistämme kiihkeää seksiä, muilta miehiltä en ole saanut niin suurta nautintoa. Kadun kun aikoinaan jätin kyseisen miehen. Kemiat ei vain sopineet yhteen, mies oli minua nuorempi ja kokemattomampi ja hänen useiden sähläilyjen jälkeen en vain enää jaksanut, plus hän löi minua. Mutta hän on katunut sitä ja katuu edelleen, ei koskaan enään voisi lyödä naista, en tiedä puhuuko totta, mutta itse ainakin olen antanut anteeksi. Kaipaan vain hänen lämmintä syleilyään ja lihaksikasta kroppaansa. Kadun sitä päivää kun jätin hänet!

4

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t4we

No mikäs siinä sitten, kaksi samanlaista riippuvaista reppanaa. Onnea valitsemallasi tiellä.

• etheth

Voithan olla seksisuhteessa hänen kanssaan?

• vöi vöi

Kyllä exän känssä vöi nyssiä jös hyvittää.

• En suosittele

Exän kanssa ei ole oikein viisasta hypätä sänkyyn... aika näet kultaa muistot ja kun se todellisuus tuleekin sitten päin näköä, olet taas samassa tilanteessa kuin sillon erotessa. Exät on exiä yleensä varsin painavista syistä, ne kannattaa pitää mielessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7181
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4777
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4731
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3899
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3838
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3807
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3383
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51
      2741
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      38