Kohtasin vanhemman, miespuolisen ihmisen, joka ei tiennyt homoudestani tai muutenkaan tuntenut minua. Hän kertoi minulle, että Suomessa on paljon ihmisiä, jotka odottavat suurta sotaa pyyhkiväksi pois homoseksuaalisen synnin. Hän oli sitä mieltä, että tilanne on niin paha, että jotkut pitävät itäistä naapuriammekin pelastuksena.
Onko näitä ihmisiä oikeasti paljon, vai sattuiko kohdalleni yksittäinen sekopää? Oletteko te muut kohdanneet samanlaista puhetta?
Hiljaiseksi veti.
Epämiellyttävä kohtaaminen
saapasjalkamarsu
1
131
Vastaukset
- mieti tätä(se aito)
Olen näillä 24-palstoilla, jotka syntyy toistensa kuoltua, huomannut saman. Jotkut ihmiset saarnaa Satanan ja Neuvostoliiton/ Venäjän hyökkäävän Suomeen homojen takia. Tätä heudän tekstiään voisi kuvata laajastikin, mutta ei ole tarpeen. Lyhyesti sanottuna jonkinlaista messias/ profeettasyndroomaa kärsiviä ihmisiä kirjoittajat ovat. Voi helposti nähdä että he ovat mieletään sairaita, mutta sen sanominen on säännöissä kielletty. Siispä totean vain, että jokainen lukutaitoinen ja ymmärtävä tajuaa, missä mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236