Mulla on tälläinen perhosveitsi mutta terän tilalla kampa, niin onko laitonta pitää mukana julkisilla paikoilla?
Onko laiton ?
4
587
Vastaukset
- kynämies
Miksi olisi?
Tetenkin, jos ole terottanyt kamman niin silloin kyllä.
Julkisella paikalla ei saa ilman syytä kanniskella mitään toisen vahingoittamiseen sopiva esinettä.
Itse pidän mukanani puisia lyijykyniä. Kynä menee helposti nahkatakinkin läpi, aiheuttaa sulkeutumattoman haavakanavan ja kudoksessa puiset tikunpalaset aiheuttavat mukavan tulehduksen. - rikollisia täällä ?
Tosi kipeetä tuollainen ajattelu. Minä olen elänyt yli 50v. enkä ole joutunut koskaan mihinkään sanaharkkaa isompaan. Nekin suun soitot oli parinkympin huitteissa, rajoittuvat muutamaan kertaan.
Ikäni olen Helsingissä asunut, joten ihmisiä on kyllä nähty.
Miksi jotkut sitten lähtökohtaisesti edes ajattelevat tuollaisia "menee helposti nahkatakista läpi" Onko noilla ihmisillä se elämä jossain huume hommissa, tai muussa rikollisessa toiminnassa.
Ei tavallinen kansalainen joudu Suomessa ajattelemaan tuollaista, jos elää ns. kunnon kansalaisen elämää. - Psyko Ajatusmaailma
Eli siis Suomessa ei voi joutua pahoinpitelyn tai muun rikoksen kohteeksi syyttömänä? Onpa sinulla sairas ja omituinen ajatusmaailma. Harva se päivähän Suomessa raiskataan, pahoinpidellään ja tapetaan syyttömiä. Väität, että näissä kaikissa tapauksissa uhri on itse aiheuttanut tilanteen itselleen?
Kannattaisi varmaan käydä jossain juttelemassa noista ajatuksistasi. - Noniinniin
Lasine pullo on kanssa ihanteellinen hätätilanteen itsepuolustusase kukaan poliisi ei sitä sinulta voi ottaa tarkistaessaan sinun kamojasi. Vaikka harvoin kunnonkansalainen joutuu tarkastettaksi. Ensinmäinen osuma seinään ja pullo muuttuu teräaseeksi. Ja sitten jotkut on kieltämässa ihmisten tärkeän historilallisen työkalun veitsen, koska sillä voi tökätä jotakuta. Jos ajatellaan että kumpi tuntuu kivemmalta mahaan tökättynä 6 cm työkalu eli veitsi vai 15cm pituinen ristipää ruuvimeisseli... Kannatan, että teräaselaki palautetaan ennalleen ja alle 6cm pitkät terät saisi kantaa missä vain. Joku raja julkisella paikalla veitsien kannossa nimittäin pitää olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748