Niin, olen kokeillut vaikka kuinka monta eri sovellusta, mutta mikään ei tallenna muuta kuin oman äänen.
Onko edes olemassa toimivaa ohjelmaa. Siis luuriin motorola g 4G ?
Puhelujen Nauhoitus
13
179
Vastaukset
- Pelkkää suhinaa
On kokeiltu tuokin, ei toimi.
Silloin sitä ei saa tuohon.
- Pelkkää suhinaa
Joo, siltä minustakin tuntuu. Eiköhän nää kokeilut riitä, ainaki tällä erää.
- koppa
Sama ongelma täälläkin pitkään. Sitten löytyi ohjelma nimeltä Boldbeast jolla äänitys toimii automaatilla. Ei pysty tallentamaan muistikortille. Kapula Moto G ver 1 (ostettu syksy -14)
- Turhiatoiveita
Ei toimi kumpikaan, edellä mainittu, eikä mikään muukaan. Luuri motog4g. Ja on android 5.1 kehissä.
- luurissavikaa
Luuri huono:)
Nuo puhelinkeskustelun tallennussovellukset liikkuvat vähän harmaalla alueella, koska monissa valtioissa ja osavaltioissa on omankin puhelun tallentaminen kielletty lailla.
Omasta mielestäni täysin turha laki, ja monissa yhteyksissä sen rehellisen osapuolen kannalta hyvin vahingollinenkin.- hyödyllinensovellus
Ei se hyvä tapa olekaan sinänsä mutta toisaalta nauhoituksien kautta voi todistaa mitä tietyssä puhelinkeskustelussa on käyty. ( Esimerkiksi jos hoitaa Kelan tai TE-toimiston asioita. Joskus voi tulla riitatilanteita..
- 12ja1
Ei toimi, ellei puhelin ole rootattu. Puhelimen ohjelmisto ei sallinauhoitusta kuulokkeesta.
- nauhoitin
Tallenna toisella luurilla.
- Turhiatoiveita
Mitäs minä sanoin? Ei toimi motorolassa. Kyllä mun entisessä sampassa toimi. Paska luuri(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396895
- 323888
- 453270
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482037- 371952