Sagamar

punaista huulilla

Hei! Ajattelin pyytää sinulta tulkintaa siihen että alkaako elämäni aukeamaan ulospäin sosiaalisesti? Olen yrittänyt tutustua uusiin ihmisiin mutta aina huomaan ottaneeni mädän omenan maasta. Nykyisten tuttavien kanssa taas en koe oikein ystävyyttä, eikä tarvitsekkään väkisin yrittää. Ymmärrän kyllä että yksin elämisessä ja olemisessa on oppinsa ja viehätyksensäkkin, mutta ei tätä jaksaisi vuodesta toiseen.

ps. Olet kerran aijemminkin tulkinnut minulle, toit toivoa opintoihin liittyen ja lopulta onnistuin.

2

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän tulee ensin eteen mahdollisuuksia ja samankaltaista energiaa joka mahdollistaa ystävyyden, ehkä sinulla on jotain menneisyydestä mikä voisi tulla pinnalle jälleen, ihan opiskelukavereista naapureihin asti, mutta luulen että sinulla on joku tai useitakin kiinnostavia tai samankaltaisia ihmisiä joilla on ollut kosketusta sinuun mutta pidät heitä kuitenkin kaukaisina etkä ole valinnut heitä elämääsi vaikka ehkä olisi halunnut. Oletko todella katsonut kaikkia vaihtoehtoja sillä on helpompi ystävystyä ihmiseen jonka tuntee vähän jo ulkoapäin kuin etsiä täysin tuntemattomia. Luulen että joku henkilö on joka saa sinut viihtymään ja josta voit hyvin mutta sinä et näe mahdollisuuksia löytää se henkilö ystävyystasolla. Ala avautumaan tälle henkilölle, tai useillekin vaikka kirjoittamalla joihin sinulla on mahdollisuus saada kosketus, esim facebookin kautta on suuria mahdollisuuksia tähän jos sinulla on sellainen. Siellä on helppo tavoittaa ihmiset joita tunnet pintapuolisesti mutta ei syvältä, juuri sitä mitä ihmiset kaipaavat. Tulee siis kehoitus avautua sisältä päin luottamuksen luomiseksi, vaikka ottaa esille elämän ongelmat, ja vain hypätä tuntemattomaan vähän eikä jäädä tähän huonoon suuntaukseen mikä sinulla on. On ihmisiä jotka mielellään kirjoittelevat sisäisiä ajatuksiaan ja haluavat ymmärtää sinua paremmin. Kokeile jotain uutta ja saat vastauksen sitä kautta, ehkä kohtaat jonkun ihmisen uudestaan ja näet menneisyyden uusin silmin. Jos välillä epäilet ettei joku välitä, niin asiat järjestyvät ajallaan, vain keksiä uusia juttuja ja olla aktiivinen ja kiinnostunut muiden elämästä. Hyviä ystävyyssuhteita tulet löytämään ja rakentamaan kunhan luotat vain itseesi, antaudut elämälle ja uskot että kaikilla ihmisillä joita olet kohdannut on tarkoituksensa sinun elämässä.

• punaista huulilla

Kiitos Paljon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4914
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3985
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2331
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1938
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1828
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1185
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1124
    Aihe