moi!
tuolin haluaisin verhoilla. onnistuuko sinkilänaulaimella vai tarvitaanko painenaulain? kangas normaalia ja tuolin rakenteet puuta.
minkä kokoiset niitit pitää olla?
kiitos
tuolin verhoilu
3
2083
Vastaukset
- harrastaja
Mielestäni hommaan käy paineilma-, sähkö- tai ihan tavallinen niittipyssy. Olen itse käyttänyt sekä 8 että 12mm levyisiä niittejä ja kummassakin on puolensa. Niitin pituus olisi varmaan hyvä olla 6-8mm joskus ohueen vaneriin 4mm niitti on riittävä.
- nupinnaulaaja
kyllä käy n.6-8 mm niiteillä. itse käytin aiemmin juuri tavallista sinkilänaulainta, nykyisin laitan verhoilut huonekalunupeilla, tulee tosi viimeistellyn näköinen.
- Anonyymi
Tarvitsetko apua tuolin verhoilun kanssa tai haluatko selvittää tuolin verhoilun tarkemmat hinnat? http://www.kodinplaza.fi avulla tavoitat helposti yhdellä tarjouspyynnöllä alueellasi toimivat sekä tarjouspyynnöstäsi kiinnostuneet palveluntarjoajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256