Heippa!
Kaikki te jotka olette haaveillut kauniista geelikynsistä mutta hinta ei oikein miellytä niin tervetuloa mun luokse laittamaan :)itse hinnaksi olen laittanut 40€ ja kynnet ovat kestäneet sen parisen kuukautta,itse toki saat päättää millaiset kynnet haluat :) ei muuta kun tervetuloa ottakaa yhteyttä sähköpostiin :) jaatinen.crista@gmail.com!!
Geelikynnet halvalla!! Tervetuloa
Geelikynsien halvalla
2
165
Vastaukset
- oleellista
Halvalla harvoin saa hyvää.
Olisiko linkkiä tekemiisi töihin? Kenen koulutuksen kävit? - 20+4
Yksikään itseään kunnioittava kynsiteknikko ei tee 40€:lla rakennekynsiä. Siitä kun vähentää verot ja kulut niin pelastusarmeijatouhuksi menee.
Jos osaat tehdä kynsiä, tiedät että parin kuukauden (8vko) on aivan liian pitkä (vaarallinen) huoltoväli. Optimaalinen huoltoväli on - 4vko, kuten sinulle varmasti koulutuksessa kerrottiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594