Vaihdanko työtä vaikka olen raskaana?

tällastätaas

Olen ollut pitkään työssä josta en pidä. Ilmapiiri on karsea ja siitäkin huolimatta vaikka asialle on yritetty tehdä jotain, niin se ei kaikkia ongelmia ole poistanut.

Hain toista työtä tässä joutessani, ja alkuviikosta sain selville että saisin sen paikan halutessani. Sain perjantaihin asti miettiä päätöstäni ja tänään aamulla tein positiivisen raskaustestin.

Kysymys kuuluukin, onko minun järkeä vaihtaa tässä vaiheessa työpaikkaa jos olen raskaana (aion lapsen pitää jos ei tule keskenmeno), vai sinnittelenkö huonossa duunissa mahd. äippä lomaan asti? Siitä en tiedä paraneeko vaihtamalla....
En siis ole vielä mahdolliselle uudelle työnantajalle asiasta kertonut kun tässä vielä itsekin sulattelen asiaa...

2

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyi

Itse varmaan vaihtaisin työpaikkaa, sillä kuinka perseemäksi tuo voi enää tuosta muuttua??
      Raskaudestahan ei tarvitse mainita uudelle työnantajalle. Kannattaa toki mainita se hyvissä ajoin, mutta vasta kun sut ollaan vakinaistettu :P Raskaanaolevalle ei saa antaa potkuja...

Itse olin aivan helvetillisessä työpaikassa, missä työnantaja oli välinpitämätön ja laiska. Kokouksia pidettiin ja aina nyökytteli että asiaan puututaan, niin koskaan mitään tapahtunut... Työilmapiiri oli karsea, tyypit (oma väki) myöhästeli tahallaan töistä ja aina sai itse tehdä ylitöitä, eikä yhtään mistään välitetty ja aina sai haukut tyhjästä.
      Olen nyt jäämässä hoitovapaalle ja iloitsen, ettei sinne pers'läpelään tarvitse enää ikinä mennä ja minulla on tässä hyvin aikaa löytää uusi työ!

• fpddd

Vaihda ihmeessä työ! Sitä paitsi alkuraskaudessa keskenmenon riski on iso. Jos menee kesken, sitten vasta v***ttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7285
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      65
      5416
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4934
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4125
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4016
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3903
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3628
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      42
      3345
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52