ALANVAIHTAJAT

kyllästynyt

Onko täällä lähihoitajia ketkä vaihtanut alaa?? Jos niin voitteko kertoa teidän tarinanne. Miten ja miksi päädyitte vaihtamaan alaa? Ja mille alalle vaihdoitte? Oletteko katuneet lähtöä sosiaali ja terveysalalta?

Olen lopen kyllästynyt hoito alaan!!!

5

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • actionia please

työkaverina tiimissä työstänsä kiinnostumattomat ovat hirveä taakka. miksi eivät paikkaa vaihda jos ei kiinnosta ja naama on aina norsun vitulla kun työpaikalle aamulla tulevat, tunteja ja minuutteja päivässä laskevat, nojatuolissa kahvikuppi kädessä päivänsä istuvat, räpläävät feicciä ja runoilevat tai piirtelevät, narisevat siitä ja tuosta ja tästä seisoskellen löysänä vieressä töllistellen ja päivitellen kuinka rankkaa työ on, kun itse yritän kahden edestä töitä tehdä.

jos ei kiinnosta ole ystävällinen ja vaihda alaa tai paikkaa.

itse olen ajatellut tällämenolla vaihtaa sellaiseen missä saisi työskennellä itsenäisesti ilman työhönsä kyllästynyttä ja passiivista työkaveria. Olen kyllästynyt tekemään persruvella töitä monen edestä saamatta siitä mitään rahallista korvausta.

• ex-päiväkotitäti

Komppaan edellistä kirjoittajaa. Reilu 10 vuotta päiväkodissa "vanhojen ämmien" keskellä riitti. Nyt ajan varastossa trukkia, työkavereina pelkkiä hyviä jätkiä eikä vessassakäyntiin tarvitse pyytää lupaa tai pyytää tuuraajaa siksi aikaa.

• palkka sucks

Se nyt on ihan sama mitä tekee kun saa missä työssä tahansa kuitenkin saman palkan mitä lähihoitajat saa eli 2000

• kunujk

Up nosto

• neverrrrrr

Missä naisia duunissa siellä ongelma..ikinä ei naisvaltaselle alalle..puhutaan peetä ja puukotetaan selkään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7265
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5288
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4894
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4045
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3996
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3883
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3598
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3243
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52