CE-kortin hinta

tuumasta toimeen

Siis TÄHTITIETEELLISET hinnat!!!
Aikomuksena korottaa C-kortti, CE:si

Hinta autokoulussa 3400 euroa.. viranomaismaksut lääkärit,kuvat,
Siis varmasti loppuu kuljettajat tästä maasta, ei taida puolustusvoimat ehtiä kouluttamaan niin paljon kuin eläköityy.

ja riittää työtä naapurimaiden kuskeille.

5

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuiskoulutuskeskus

Koitapa vaikka hakea aikuiskoulutuskeskukseen. Jos sinut valitaan, ei mene kuin ne viranomaismaksut, lääkärit ja kuvat. Jos työpaikka on jo tiedossa tai olet jo töissä, ehdota työnantajalle oppisopimusta, jolloin työnantajallekin maksetaan valtiolta tukea. Tällöinkin opetus järjestyy aikuiskoulutuskeskuksesta ja pääset koulutukseen varmasti.

• No sitten et aja sitä, ja teet töitä pelkällä C-kortilla...

Helppoa, eiks juu :)

Ja kuskit ei lopu ikinä kesken, joku juuri linkkasi täällä 3 vuotta vanhaan uutiseen miten tulee kamala kuskipula kun tulee ammattipätevyysvaatimukset... toisin kävi, edelleen työttömiä kuskeja vaikka kuinka, ja paikkoja ei juuri lainkaan

• Rekkaliisa

Sama huomattu........harmaaparrat ne vaan ajaa ja aja............taitaa olla elämäntapa hautaan saakka??

• Rekkaliisa kirjoitti:

Sama huomattu........harmaaparrat ne vaan ajaa ja aja............taitaa olla elämäntapa hautaan saakka??

Kova oli uho monella pappalla että homma loppuu kun tulee ammattipätevyysvaatimukset, tai auto jossa on digipiirturi...

Ei loppunut :)

• isoepikkuc

Töitä ei ole, miksi hankkia E. Mulla on koska vaatimuksena C-ajoon. Itse E:llä ei tee mitään. Töitä ei ole koska yrittäjät eivät halua uutta porukkaa sisään. Ei ne jaksa opettaa taas uudestaan ja uudestaan kloppeja. Asiakkaan hinnantarkistus ei rohkaise. Oikeasti töitä on huomattavasti alennetulla liksalla. Virolaiset, kabotaasi-bulgarit yms. Naftalasku helposti 100tkm/vuosi ajolla 50m3 eli 70te miinus alv. Nuo armeijan kuskit on mitä on, osin karhunpalvelus. AKK aika turha koulutuslaitos, no suojatyöpaikka kouluttajalle. Kokonaispainon nosto lisäakseleilla vähentää kulj.yksikköjen määrää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe