Älä syö poroa !!!

myrkyllistä....

Poron maksan laajamittaista käyttöä ravintona tulisi välttää, kertoo perjantaina tarkastettava väitöstutkimus.
Etenkin poron vasojen maksoista on löytynyt haitallisia aineita.
Tutkimuksen mukaan poro ja hirvi kertovat ympäristön saastuneisuudesta

18

2189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toella

on se vaan niin että ,lenkki makkarakin on terveellisenpää syötävää.

• Lentoporo

Potonliha on radioaktiivista. Syöjät säteilee tällä palstalla.

• pytti

Olemme ajat sitten lopettaneet poronlihan syömisen siksi että emme millään muotoa halua enää eurollakaan tukea saamelaisten vouhotusta.

• mutkantorppa

Poronliha on tutkimusten mukaan saastunutta eli radioaktiivista väitöstutkimus on tehty jäkälä on kovin radioaktiiivisten aineiden kerääjä totta helvetti sehän on PORONRAVINTOA itse en ole pitkään aikaan syönyt poronlihaa tästä vaan oltu hiljaa nyt kyllä poronlihan syönti tulee rajusti tippumaan
        Itse asun Näkkälässä ja saisin lihaa mutta olen poronlihan syönnin lopettanut justiin sen säteilyn takia ja suositan että, lapsille sitä ei annettas ollenkaan

• MUTKANTORPPA
        mutkantorppa kirjoitti:

Poronliha on tutkimusten mukaan saastunutta eli radioaktiivista väitöstutkimus on tehty jäkälä on kovin radioaktiiivisten aineiden kerääjä totta helvetti sehän on PORONRAVINTOA itse en ole pitkään aikaan syönyt poronlihaa tästä vaan oltu hiljaa nyt kyllä poronlihan syönti tulee rajusti tippumaan
        Itse asun Näkkälässä ja saisin lihaa mutta olen poronlihan syönnin lopettanut justiin sen säteilyn takia ja suositan että, lapsille sitä ei annettas ollenkaan

Poronliha on tutkimusten mukaan saastunutta eli radioaktiivista väitöstutkimus on tehty jäkälä on kovin radioaktiiivisten aineiden kerääjä totta H E L V E T T I sehän on PORONRAVINTOA itse en ole pitkään aikaan syönyt poronlihaa tästä vaan oltu hiljaa nyt kyllä poronlihan syönti tulee rajusti tippumaan

• naapuriporo
        MUTKANTORPPA kirjoitti:

Poronliha on tutkimusten mukaan saastunutta eli radioaktiivista väitöstutkimus on tehty jäkälä on kovin radioaktiiivisten aineiden kerääjä totta H E L V E T T I sehän on PORONRAVINTOA itse en ole pitkään aikaan syönyt poronlihaa tästä vaan oltu hiljaa nyt kyllä poronlihan syönti tulee rajusti tippumaan

mie tunhen siut ole Palojärveltä

• Anonyymi
        mutkantorppa kirjoitti:

Hullu Poro. Kahvinporot.

• kasvain%molluska

Suomessa syöhään tätä nykyä lihhaa ja lihavalmisteita moninkertaisesti enemmän kuin syöpäjärjestöjen mukhaan olisi terhveellistä. Erityisesti punainen liha on syöpäjärjestöjen pannassa.

Suolisto kärsii poron lihansyönnistä

Varsinkin suuria määriä poron lihaa syövillä syöpä riski nousee selvästi.

• ernestipalojärvi

Olet oikeassa poronliha syöpäriski todella suuri ja suolisto kärsii poronlihan syönnistä vatsa menee sekaisn siitä kuivalihasta joka todella epätervellistä
        suositan kyllä lopettakaa nyt se poronkanttura lihan syönti

• sehän se
        ernestipalojärvi kirjoitti:

Olet oikeassa poronliha syöpäriski todella suuri ja suolisto kärsii poronlihan syönnistä vatsa menee sekaisn siitä kuivalihasta joka todella epätervellistä
        suositan kyllä lopettakaa nyt se poronkanttura lihan syönti

selittää tuon miksi poron lihan syöjille tulee syöpäkasvaimia.

• mieseainaki
        sehän se kirjoitti:

selittää tuon miksi poron lihan syöjille tulee syöpäkasvaimia.

Syön ja lujasti.

• syön ja syön

Syönpäs.

• doella maist

pahalta nykyinen rehu poro maistuu . muta paljo kaljaa ku kittaa ,niin se kulu .

• niin kyllä maistuu

Yök.

• Anonyymi

Mutta on se niin hyvää

• Anonyymi

Kalu seisoo hyvin ku syö poronlihaa.

• Anonyymi

Onko rytmikkäästi heiluvaa Hiaceta nähty Näkkälän levikkeellä?

• Anonyymi

Ei ole koska eukko otti ja lähti toisen miehen matkaan, siellä heiluu sänky vilkkaasti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7465
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4108
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43