Onko teidän mielestä hyvä juttu, että Ronnie tippu? Musta se oli paljon parempi kuin Rene. Vähän outoo...
Ronnie tippui?
4
562
Vastaukset
- Heelmi Heervanta
Rene saa 14-vuotiaiden pikkutyttöjen pöksyt kastumaan enemmän kuin Ronnie. Siksi Rene äänestettiin jatkoon.
Lapset nämä äänestulokset viimekädessä ratkaisevat. Äänestävät omaa suosikkiaan vaikka 30 kertaa, koska "SE ON NIIIIII-IN IHQ!". Laulutaidolla ei tässä asiassa ole mitään merkitystä. - jihaa
onneksi se putos nii ei tarvi kattoa sen venkoilevaa suuta
- Taija
En sano, että Rene on erityisen hyvä, mutta on kai siinä jätkässä jotain, jos tuomarit ovat sen loppuun asti päästäneet. Risto on häntä parikin kertaa kehunut, ja minä ainakin arvostani Riston mielipiteitä, en tiedä tuollaisista likoista, joiden pitää esittää mahdollisimman kovaa, ettei voi sanoa omia mielipiteitä (Tuon saman virren "Rene on paska, koska kaikki pikkulikat tykkää siitä" on kuultu jo satoja kertoja, kirjoittajina itse pikkulikat).
Minää tunnen ainakin aikuisia, jotka "fanittavat" Reneä, tai pitävät hänätä söpönä. Itse en pidä, mutta jokaisella on oma makunsa, annetaan heidän se pitää.- Pikkupoika
Aikuiset eivät käytä sellaisia sanoja kuin "fanittaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687