Narvassa , Riuttankulmalla ja Näppilän sillan tuntumassa on nähty susi.Peuraa oli ajanut takaa,mutta onko niitä useampi nyt kun ne on nähty ihan eripuolella Vesilahtea?.
Onko niitä susia vai ei
29
2394
Vastaukset
- tarkkailia 4
mun isä seuras yhtä sutta semeni lempääläänpäin setuli ihan pihan vierestä
- Jaska__
Liekö sama hirvikoira joka oli sutena nähty tienlaidassa.. Kotimatkalla oli.
- susia?
Onko havaintoja susista ollut? Muutaman kilometrin päästä Kirkonkylältä metsässä jälkiä, toki voinut olla yksin liikkeellä ollut iso koirakin... Onko kenelläkään varmaa havaintoa?
- Nolvo
Tänään tuli näppilän sillalla Susi vastaan sepeli kuormalla. Oli Lempäälässä syönyt Scanian.
- Tunnet pienuutesi
Ähtärin eläinpuistossa voi tutustua susihukkasiin.
- TosiOn
Mantereessa on nähty jäljet viime viikolla, tieto peurajahtiin osallistuneelta.
- susia?
No ei toi Mantere ole kuin muutaman km:n päässä sieltä, missä mä ne jäljet näin eli Lahdenperän tienoilla. Järki sanoo, että kun peuroja riittää niin miksi ei sitten susiakin ja Luonnonvarakeskuksen riistahavointojen mukaan on Vesilahdessa havaittu.
- Kiva luontokappale
Sallinkulma Viiala 9 tie
https://www.youtube.com/watch?v=PRmQzA5Dw6Y&x-yt-ts=1421914688&x-yt-cl=84503534 - hinuri
Toivon vesilahdessa olevan susia! Upeita luonnonrikkauksia!
- Turhaahysteriaataas
Onkemäellä on nähty koira jota on luultu sudeksi. Näin ne asiat vaan muuttuu kun juorut paisuu konsanaan.
- susitutkija
Useampia susia kiertelee laajalla alueella osaksi vesilahdellakin. Arviot heittelee 5-10 välillä. Eivät kuitenkaan toistaiseksi "pahamaineisia", eli eivät ole tiettävästi tottuneet hävittämään kotieläimiä. Jos susi oppii tappamaan esim. lampaita niin on jälki karunnäköistä. Jotkut sudet erikoistuu nappaamaan koiria mutta tiettävästi ei tälläisia yksilöitä esiinny vesilahden alueella.
- Naurattaaniinmakoisasti
Onko näyttöä,vai huhuja jos jonkun alaskanmalamutti on päässyt karkuun ja monistuu 5-10 kertaiseksi,kun kiertelee ympäri takahikijää.
- Isopahasepesusi
- körömölli
Minä törmäsin suteen naapurin pellolla koivistalhon kulmalla 28.5.2015. Oikasin pellon poikki kotio ja siitä pellosta se susi pomppas ylös ja lähti pakoon, oli just syömässä tappamaansa peuraa ja minä olin siitä noin 30 metrin päässä kun sen huomasin. Mulla oli onneks kamera mukana ja sain otettua siitä kuvia, kuvat lähti sitten riistanhoitoyhdistykeen ja sieltä edelleen luonnonvarakeskukseen missä susiasiantuntija totes kyseessä olevan susi
- sudettäälläennenmeitä
Montako peuraa Vesilahdessa metsästetään vuodessa?Tuskin yhtäkään ihmisen nälän takia.Entä montako peuraa susi on syönyt nälkäänsä.
- PikkuPunaHilkka
Hui! enään ei uskalla mennä sienestämään eikä marjastamaan,kun susi voi tulla ja hyökätä takaapäin.
- TappajaRakki
Hullumpi tää rotu kuin villi susi.https://www.youtube.com/watch?v=hz-8OjVV3ws
- Anonyymi
Taas on susi nähty . Kannattaa pitää buudelit kiinni tai paremminkin sisätiloissa ettei joudu suden ruuaksi.
- Anonyymi
Yksi susi on jolkotellut Lempäälän kautta Hervantaan.
- Anonyymi
Hervannan susi on Jämsän lauman poikueesta ja Vesilahden susi Punkalaitumen lauman poikueesta. Näin susiasiantuntija veikkasi. 10 lauma Punkalaitumen lähistöllä ja siitä irtaantunut nuori ehkä seikkailee nyt kaukana laumasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hervannan susi on Jämsän lauman poikueesta ja Vesilahden susi Punkalaitumen lauman poikueesta. Näin susiasiantuntija veikkasi. 10 lauma Punkalaitumen lähistöllä ja siitä irtaantunut nuori ehkä seikkailee nyt kaukana laumasta.
Normaalia että luonnossa on susia ym petoeläimiä . Sitten jos ne käy liian tuttavalliseksi ihmisten ja kotieläinten kanssa on syytä huoleen ja aloittaa "erikoisoperaatio ".
- Anonyymi
Muutama elukka ja sitten syntyy kauhea haloo. Ihminen sen sijaan saa lisääntyä holtittomasti ja levitä hallitsemattomasti. Ihminen vie jatkuvasti eläimiltä enemmän ja enemmän elintilaa. Jatkuvasti rakennetaan uutta.
- Anonyymi
Mihin on kadonneet kapiset supikoirat kyliltä.
- Anonyymi
Sudet syö meidän peurat!
- Anonyymi
Mantereessakin on nähty susi joka oli juossut tien yli . Pitäkää kotieläimistänne hyvää huolta ettei susi vie jos jättää ne valvomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mantereessakin on nähty susi joka oli juossut tien yli . Pitäkää kotieläimistänne hyvää huolta ettei susi vie jos jättää ne valvomatta.
Palhossa viime lauantaina neljän suden lauma pellolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palhossa viime lauantaina neljän suden lauma pellolla.
Kirkollakin sama lauma lähellä Lammasniemeä. Etsivät varmaan lampaita raadeltavakseen. Pitäisin nyt kissat ja koirat sisällä .
- Anonyymi
Koira ajaa suden pois https://yle.fi/uutiset/3-12470729
- Anonyymi
Voi kauhiaa. Maaseudulla elää villieläimiä. On hirviä ja peuroja ja jäneksiä.
Kamalaksi on mennyt nykymaailma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717