Joka on 27 vuotias bussikuski ja on aivan ihanan näköinen. Aina kun olen mennyt sen kyytiin oon sanonut sille moi ja lähtiessä pois bussista sanoin sille moikka ja se sanoi mulle moi.
Mä oon paljon miettinyt, että onko se musta kiinnostunut kun me ollaan muutama kerta tuijoteltu pitkään toisiamme silmiin. Aina kun me tuijoteltiin toisiamme silmiin niin mä tunsin joka kerta sellasen jännän tunteen. Eli ihan kuin meidän välillä olis jotain sähköä ja sitä tiettyä kemiaa. Mä en ikinä pysty unohtamaan sitä tunnetta.
Sen lisäksi kun kerran olin luokan kanssa laivamatkalla ja kun tultiin takaisin niin se tuli meitä hakemaan satamasta. Yhden luokkakaverin kanssa tultiin autolle ensimmäisenä niin se kuski otti multa ensin matkalaukun ja pisti sen autoon. Ajattelin, että voiko toi olla yksi kiinnostumisen merkki?
Kun päästiin perille linja-autoasemalle niin mä tulin autosta ekana ulos ja menin hakemaan laukkuani niin se kuski kysyi ja näytti sormellaan mun kassiani, että olikse tämä kassi ja mä sanoin, sese just oli. Mä tajusin, että se oli pistänyt merkille minkälainen ja värinen kassi mulla oli. Voiko toi olla myös yksi kiinnostumisen merkki?
Mä en ole nähnyt sitä pariin kuukauteen joten en tiedä onko se jo unohtanut minut. Mä en ainakaan ole unohtanut sitä sillä se pyörii kokoajan mun ajatuksissa ja muistelen meidän silmiin tuijotteluita.
apuva! oon rakastunut bussikuskiin!!
8
1135
Vastaukset
- Girl82
halua keskustella????
- yks mies
Eiköhän se ole kiinnostunut sinusta ainakin jollakin tapaa. Eri asia on sitten se, että johtaako se mihinkään.
- bussikuski22
Kiitos! Sain tätä lukiessani erittäin mahtavat naurut. Linja-autonkuljettajan, kuten muidenkin asiakaspalveluammatissa työskentelevien, kuuluu tervehtiä asiakasta hänen paikalle tullessaan ja paikalta poistuessaan! Jos hän on tuijottanut sinua silmiin, no, voiko tuo nyt merkitä mitään? Mitä jos hän on tuijottanut sua "aiotko siis maksaa nyt vai odotetaanko huomiseen" katseella? :) Ja jommalta kummalta hänen täytyy ottaa ensin se matkalaukku tavaratilaan, mitäpä väliä tuolla? Ja sen matkalaukun minkä kuljettaja ensimmäisenä tavaratilaan pistää, niin hän varmasti muistaa kenelle se kuuluu ja minkä värinen laukku se oli. Nyt on vain kohdattava asiat silmästä silmään; olet pohjalla. Jos ihastut bussikuskiin, niin ei sinulla kovin hyvin elämä luista. Ja totean tämän itse linja-autonkuljettajan tehtävissä vuoden toimineena. Me, kuljettajat, olemme yhteiskunnan pohjasakkaa, siis no ehkä yhden portaan narkkareita ja rikollisia ylempänä. Meidän ammattiamme ei arvosta kukaan, mutta haukkujia ja arvostelijoita kyllä löytyy. Puhun nyt kaikkien linja-autonkuljettajien puolesta; NAISET! Menkää muualle etsimään miehiä, joiden elämän voitte pilata. Jättäkää meidät rauhaan. Kiitos.
- r67kuy7il
Nostit 8 vuotta vanhan ketjun ylös???
Kuka ihmeen jooseppi etsii bussikuskeista ketjuja. - ...........
r67kuy7il kirjoitti:
Kuka ihmeen jooseppi etsii bussikuskeista ketjuja.bussikuskeja tarvitaan aina!
r67kuy7il kirjoitti:
Kuka ihmeen jooseppi etsii bussikuskeista ketjuja.Itseasiassa minä taisin googlata ihan uteliaisuuttani,
koska huomasin miellyttävän naiskuskin jälleen ja niitä näitä juttelun ohella yllätyin pitemmän hiljaisuuden jälkeen hieman ennen kotipysäkkiäni että nimenomaan Hän kysäisi että onko Minulla Juhannuksen suunnitelmia...
Mitään pakollista keskustelun jatkamistahan ei ollut kellään, joten olin positiivisesti aivan mielissäni...
Ja oishan se ihan mukavaa, jos hänkin sattuisi vahingossa tätä lukemaan...
sillä vielä en yhteystietojani hänelle lykännyt käyntikortin muodossa, mutta
voisin aivan seuraavalla kerralla ehkä lykätäkin...
Juttelu alkoi tämän käsineistä. Sen verran voin vihjata kenestä on kyse, jos sattuisi lukemaan.
Näin ollen en tietenkään nähnyt mahtaako olla sormusta.... mutta tämä kertoi kenties yksin viettävänsä kotona Juhannustaan tänä vuonna...
joten se antoi minulle pienen toivon pilkahduksen,
josko kannattaisi tehdä joskus tuttavuutta edes hyvää seuraa silmällä pitäen :)
Hän päättäköön että jäisikö vain silmiin tuijotteluksi ja jutusteluksi vaiko olisko tilaisuutta leffailulle tai jollekin muulle kivalle ajanvietteelle :)
Niskat voisin varmasti hieroa jos vähänkään nakkelisi niskojaan siihen malliin että tarvetta oisi.. :)
- näin se vaan on
p*llut puuta bussikuskit rautaa!
- Anonyymi
Timanttinen viesti 👍😂🤣🤪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117131- 954701
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594637Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503793- 513758
- 2153738
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263303- 502703
- 372514
- 362214