Moi. Työnantajani maksaa akt mukaan. Ajan maansiirtokoneita. Elikkäs olen reissutöissä ja monesti 200km-500km päässä töissä. Eivät maksa alle 10h päivistä kokopäivärahaa vaan osa päivärahan, (14.2€) äkkiseltään muisteltuna. Viimeksikin vaikka oli 12h päiviä niin tuli vaan osapäiväraha, siksiköhän kun asun hotellissa johon kuuluu aamiainen? Todella kusinen liitto akt jos heidän mukaan pitäisi 10h päivässä tehdä töitä että saa kokopäivärahan kun omilla bensoill ajelen 500km töihin! Välillä ollut työnantajan toimipaikalla töissä, itse asun 300km päässä eivätkä maksa päivärahaa. Kustanko tässä nyt pahemman kerran silmään? Palkanlaskijalle soitin mutta ei osannu vittuakaan sanoa kun työnantaja ilmoittaa pitääkö kuulemma maksaa!?
Kuuluuko työnantajan maksaa
Vituttaahan tämä
1
357
Vastaukset
- Appp
Mites sitten arkipyhäkorvaus menee akteessa? Kysyin palkanlaskijalta että miksi eivät maksaneet niin kuulemma teillä on niin paljon tunteja(pekkaset menee tuntimäärän mukaan) niin tehän olisitte kokoajan lomalla. Tässä firmassa moni ajaa 16h päivää niin eikö siinä jo pikkasen ylityöt pauku yli?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311