On tämmöinen ongelma Spybotin kanssa: laitan sen päälle, se iskee virheilmoituksia jatkuvasti, joissa ei lue mitään. Välillä jatkuvasti sakasaksi ilmoituksia, joissa herjataan jotain kernell32.dll:stä. Sbot S&D:n valikot ovat vajavaisia eikä se ohjelma toimi ollenkaan kunnolla. Usein se ei käynnisty ollenkaan. Minulla on Windows ME. Mistä ongelma saataisi johtua?
Spybot S&D
Hmm..
3
733
Vastaukset
- rkki
Poista koko ohjelma, kaikkineen, niin pitkälle kun löydät siihen liittyviä tiedostoja. Siis ensin lisää & poista -toiminnon kautta, ja sitten vaikka EasyCleanerin rekisterinsiivouksella. Kyllä senkin jälkeen voi löytyä. Hae sitten koko ohjelma uudestaan ja asenna.
Mulla oli jossakin aiemmassa vaiheessa jotakin ongelmia sen kanssa, ja tää autto.- Hmm..
Asensin uudestaan sen. Toimii. Kiitän.
- Oonpulassa
S&d jumittuu kesken tarkastuksen?!?! Win 7 home.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201