Maagikko juttuseuraa

neon väri

Olis kiva jos jostain löytys joku kokenut maagikko joka vois opettaa tällästä 14wee tyttöö joka on yrittäny omin avuin opetella vuoden. Voin jutella jonkun kaa kikis, wapis, viesteil, sähköpostilla tai kirjeitse jos ei oo muuta. Mulla on ongelmia asioitten kaa, joista kerron lisää jos joku haluu ruveta opettamaan mua. Ja tarvin aikaa nopeesti apuu, joten voiko joku olla avuks?

7

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihelpyou

Laita tähän kik nimesi niin voin tulla auttamaan sinua!

• KristenGold

Oon itekki aloittelia ja ois kiva saada juttuseuraa. Haluun nähdä kuitenkin et et oo huijari, joten mikä on sun ig?

• neon väri

Mun kik on Churotora
        Kummalle tarkotit ton GristenGold?
        Ja anteeks että en oo laittanu ennempää, mulla ei ollu tos pitkää aikaa puhelinta ja koneellakaa en saanu käydä.

• neon väri
        neon väri kirjoitti:

Mun kik on Churotora
        Kummalle tarkotit ton GristenGold?
        Ja anteeks että en oo laittanu ennempää, mulla ei ollu tos pitkää aikaa puhelinta ja koneellakaa en saanu käydä.

Toi edellinen neon väri en ollut minä, joku taas teki kiusaa. Hänen kik saattaa olla toi, mutta mun kik on nandoora ja en tiiä kummalta kysyit ig GristenGold mutta mun on nandoora eli samalla nimellä ku kikis.

• okkigaam

Odota niin kauan että kasvat ja kehityt. Olet liian hento lähteäksesi tielle jota et ymmärrä. Nyt en muista, enkä osaisi kirjoittaa intialaista nimeä. Näillä tiedoilla mene kirjastoon ja pyydä Joogin elämäkerta. siinä on jotain mikä auttaa sinua ymmärtämään "ettei Roomaakaan päivässä rakennettu"
      Minullaon ollut vuosia rekisteriytynyt nimim. suomi24
      Maagikko

• Maakikko

Saat tyttö raasu pedofiilit perääsi, joten unohda moiset.

• Toisaalta seksuaalimagia on olennainen osa taikuutta, joten minkäs sille mahtaa, jos tuon ikäinen tahtoo magiaa opiskella. Itse suosittelisin odottelemaan muutaman vuoden. Ei niitä maagipappoja kestä kukaan, ovat yhtä perverssejä kuin katoliset papit.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe