oonko väärässä, jos vain oon huomannu enimmäkseen pettäviä julkkuhärkiä??
Onko myös muissaki julkkisten merkeissä pettämisiä paljon eikä vain härissä?
Joskus ottaa hieman päähän, kun oman merkkini ihmiset pettävät ja toisaalta se pistää mut nauramaan, koska ihmiset on niin typeriä ja itse kun tietää itsensä, niin se on paras juttu.
Pettäminen kun on niin väärin.
Silloin toista loukataan.
En jaksa sanoa/kertoa tässä niitä härkiä, jotka pettäneet siis julkkishenkilöissä.
Ottaa silti hieman päähän XD =) HEH.
No ei niitä asioita piä liian vakavasti ottaa tietenkään.
Itse olen aurinkomerkiltäni härkä, nousevalta merkiltäni jouskari ja kuumerkiltäni kauris ja vanhemmistani isä on rapu ja äiskä on jouskari.
Julkkishärät KOVIA pettämään, mutta
2
285
Vastaukset
- Venus Härkä
Käyttäytymistä ohjaa kenties enemmän Venus, Mars ja joskus jokin muu tekijä. Olet ollut pitkään astrologian parissa, voisit hakea jonkun kirjan kirjastosta ja siten saada laajemman kuvan astrologiasta. Itselläni on Mars Oinaassa huoneessa 7 ja saan itseni vaikeuksiin rakkaussuhteissa. Luulen tilannetta pahentavan nousullani oleva Neptunus, näen kaikissa hellyyttä ja herkyyttä, sekä muita Neptunukselle ominaisia ominaisuuksia, vaikka todellisuus on karua ja pettymys on raskasta. Toipuminen vie hirveän kauan.
Voisit, Juha, alkaa laajentaa kuvaasi astrologiasta. Kirjoituksestasi näkee, että voit hyvin. Ala tutkia Venus-merkkejä ja missä huoneissa Venus on ihmisillä. - Sodan uhka ilmassa.
Merkurius on yksi planeetta, jonka merkkiasema luo leimansa ihmiseen. Kiinnostaako sinua alkaa ottaa selvää sen merkitys ihmisluonteen tekijänä, saat laajempaa kuvaa astrologiassa. Vaikka Merkurius ei tee ihmisestä pettävää, se voi olla se tekijä, joka saa toisen osapuolen pettämään. Minulla on suvussani aurinko Härkä nainen, mutta hänen Merkuriuksensa on Oinaassa. Häntä on vaikea sietää ja niinpä hänen puolisonsa ajautuu hakemaan hyvää oloa avioliiton ulkopuolelta. Itse olen alkanut välttää tuota Härkä aurinkoa Merkurius Oinas naista yhä enempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594