Miten

hämmästyttää!

arvioisitte seuraavaa? Anoppi ja appi eivät oikein ole iloisia siitä että olemme naimisissa. Tästä kertoo jo se että appi ei saattanut kirkossa tytärtään alttarille.
Seuraavana päivänä kärttyisyyttä.2viikon päästä anoppi sanoi että meidän perheen asiat eivät kuulu sinulle jne.Toinen seikka on lapsenlapset, joita kohtelevat kuin olisivat 5vuotiaita.20v ostavat suklaata ja limua ja ovat kovin huolissaan että miten pärjää. Ei puhettakaan tai kannustamista toisen itsenäistymisestä.Vuokranmaksustakin sanovat että ei sinun tarvitse kotiin maksaa vaikka rahaa on ja käy töissä.

3

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

naispari?

• ?? 1

Mistä tollasta päättelit?

• piparminttuli

No ei tuo ole ollenkaan sitä ettei he pitäisi siitä että olette naimisissa.
      Ei ole ollenkaan tavatonta että morsianta ei isä saata alttarille. Ja kärttyisyys voi johtua ihan perheen omista asioista.

Samoin on ihan luonnollista että eivät halua sinun puuttuvan heidän ja tyttären välisiin asioihin.

Ja isovanhemmille omat ja lapsen lapset on aina lapsia iästä riippumatta. Se että he ovat huolissaan on myös ihan normaalia.

Se että he ostavat suklaata ja limua lapsille voi johtua siitä että ei heillä ole varaa ostaa mitään isompaa ja kalliimpaa.

Mun mielestä tää on provo. Ei kukaan voi olla noin tyhmä, että ei tuota ymmärtäisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe