Tuli mieleen et kuinka vanhaksi luultte minua, jo joidenkin ennästään näkemää Bad Wolfia.
Ja kyllä olen ihmissusi.
Minä Bad Wolf
9
132
Vastaukset
- wyy5y5
Olet 13- vuotias.
- Bad Wolf
Lähellä lähellä.... mutta ei kuitenkaan...
- Aikuinen ihminen
15-vuotias teini, jolla on melkoinen mielikuvitus. Ei siinä mitään, fantasialeffat ovat hyvin tehtyinä ihan ok katseltavaa. Paremman puutteessa.
- The Doctor
Saattaisit olla 12... Ja saattaisit pitää myös Rose Tylerista? Hänhän nimittäin on... Bad Wolf.
- Bad Wolf
Aikuinen ihminen, ei en ole 15 vuotias, enkä katso fantasia elokuvakaan usein.
The Doctor, en pidä Rose Tyleristä, vaikka fanitankin Doctor Whota, ja en ole 12 vuotias.- Kanaria
Olet 14 vuotta. Ja kyllä, minä uskon, että olet ihmissusi.
- Kanaria
Olet 14 vuotta. Ja kyllä, minä uskon, että olet ihmissusi.
- Ihmissudeks
Miten tulit ihmissudeks??
- Karvakuono_
Olen aito ihmissusi ja otamme uusi jäseniä laumaamme. Jos kiinnostaa niin ilmoitelkaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174