En tiedä mitä täs tekis...oon 13v...mulla ei oikeen ole mitään "kavereita"paitsi yks...jos sitä kavetiks voi kutsua.Tänään tapahtuu silleen,ku oon tykänny yhestä tytöstä jo jonkin aikaa,en ole ihan varma mutta luulen että tykkää yhestä toisesta...Kysyin yheltä mun "kavetilta"tykkääkö se siitä,meille tuli jonkin sortin riita...Tämä ei enää ole mun kaveri ja se tyttö josta tykkään,luultavasti tykkää hänestä.Olen todella usein ajatellut että turhaan minä täällä elän,mutta en pystyisi varmaan tappamaan itseäni...Ei sillä että haluasin mutta en saa mitään aikaiseksi.Mitä minun pitäisi tehdä? :(
elämä..
säälittävä
1
120
Vastaukset
- 15vuotias
unhoda tää sun kaveri ja se tyttö! alota iha uusi elmä ja koita päästä uusii porukoihi tai tutustu netissä tyyppeihi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306