Mulla on vaaleat kulmat joita ei näy muuta kun lähelle tullessa. Haluisin tietää millä saisin näkymään vähäsen mutten ihan tummiks? Aattelin ostaa tota ruskeaa kulmageeli juttua. Kannattaako ostaa? Se oli joku Maybelinen :)
Kulmat
5
131
Vastaukset
- Geeliä
Kaikkein helpoin ja takuulla luonnollisin tulos saadaan juuri kulmageeleillä. Minä käytän Lumenen ruskeaa geeliä, joka antaa kohtuullisesti väriä eikä valu eikä sotkeennu.
- Cakepowder4
Itse suosittelen kulmakarvapuuteria tai kulmakarvakynää. Itse käytän nyx cake powder kulmakarvapuuteria värillä blonde :) En oo varma kirjotinko oikein ton nimen mutta kuitenkin :D Itse en suosittele kulmakarvageeliä (värillistä).
- nyccakepowder
*Nyc
Siis :D
- dermosil4ever
Mun vaaleahiuksiset kaverit tykkää käyttää dermosilin kulmaväriä :) Semmonen paletti missä on 2 eri ruskeaa (se toinen kuulemma toimii tosi hyvin blondeilla!) ja saa sekoteltua itselleen hyvän sävyn noista.. hintaa taisi olla kympin verran. Tulee luonnollinen lopputulos!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539