rokulilla ja pekkasella? Tietääkö joku?
Mitä eroa on
6
213
Vastaukset
- jullikka1
Tietää. Tiedätkö sinä mitä eroa on naimisella ja runkkaamisella?? Arvasin, ettet tiedä.Kokeile joskus naida, niin tiedät.
- ööör ööör
Sama juttu ku dimeksillä ja kolitsilla eli ei mitää eroo.
- lervanders
Mitä eroa on vekselillä ja tratalla?
- TRUKERI
MOLEMPI ON LOMA PÄIVIÄ SE ERO ETTÄ ISÄNTÄ MÄÄRÄÄ PEKASEN JAROKULIN ITTE EI KUMASTAKAA MAKSETA MITÄÄ KOSKA SE ON VAPAA OON ITTE VANHA JO TURKERI JA AJOT AJTETU PALIO ON TULLU AJTTEUA KIN OON TYYTYVÄINE NYKYÄÄ KUN KAIKI ON HYVIN AJEKAA VAROVASESTI KAIKKI!
- joppejuu
Selvä eroavaisuus on K kirjaimessa, rokulissa on aamulla rapula, pekkasaamussa taas krapula.
- pankiautomaatti
Rokulipäivät on mukava viettää vaikka huoltiksen baarissa. Siellä näkee kuskeja paljon ja mukava heittää hetulaa kaikkien tyyppien kanssa. Pekkaspäivänä on myös mukava istuskella baarissa ja nakata juttua kuskien kanssa. Myös kaikkina muina päivinä on kiva löhöillä huoltiksen baareissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201