Katso 1 video tuolta sivulta, ei varmaan tarvitse selventää ketä tarkoitan..
Rohkea poika melkein uskalti koskea poliisin kilpeen, naamioituminenkin meni hyvin.
hahah voi vittu mikä jätkä, olisiko tälle vitsille nimeä?
7
176
Vastaukset
- Tavis1
Ja sitten vielä ihmetellään miksi syntyy luokkaeroja:)
- jorma4
Mä en ole nähnyt vielä ainuttakaan anarkistia joka ei olisi tyypillinen apukoululainen.
- egfef
Minusta tämä mielenosoittaja käyttäytyy videolla niin kuin mielenosoituksessa pitääkin käyttäytyä: väkivallattomasti.Videolla näkyy kuinka poliisi on sulkenut mielenosoittajien reitin. Mielenosoittaja yritää jatkaa kulkuaan ja poliisi työntää hänet kilvellä pois. En minä ainakaan nähnyt hänen tällä videolla riehuvan.
- Mielenosoittajan
olisi luullut siirtyvän vähän nopeammin pois tieltä jos olisi antanut sille pampulla vauhtia. Noihin ei auta mikään muu kuin vielä kovemmat otteet. Kun kadulle ilmestyvät ensimmäiset kodinturvajoukot, alkaa tätä pohjasakkaa yllättäen "katoamaan". Toiset niistä vain pieksetään rammoiksi ainakin vähäksi aikaa. Sitähän nämä loiset oikein kerjäävät mutta voi käydä kipeästi kun alle ei olekaan viritetty tähänastiseen tyyliin turvaverkkoja.
- keitä
Mielenosoittajan kirjoitti:
olisi luullut siirtyvän vähän nopeammin pois tieltä jos olisi antanut sille pampulla vauhtia. Noihin ei auta mikään muu kuin vielä kovemmat otteet. Kun kadulle ilmestyvät ensimmäiset kodinturvajoukot, alkaa tätä pohjasakkaa yllättäen "katoamaan". Toiset niistä vain pieksetään rammoiksi ainakin vähäksi aikaa. Sitähän nämä loiset oikein kerjäävät mutta voi käydä kipeästi kun alle ei olekaan viritetty tähänastiseen tyyliin turvaverkkoja.
Keitä he olisi tämmöset kodinturvajoukot, patrioottejako?
- Rohkeus huipussaan
keitä kirjoitti:
Keitä he olisi tämmöset kodinturvajoukot, patrioottejako?
Kännissä kuin ellunkana. Tahatonta komiikkaa...oli varmaan elämänsä huippuhetki. Kertoo josku lapsenlapsille rohkeudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689