Minun pitäisi päättää ammatti. Valinta on todella todella vaikea, olen pohtinut sitä jo kohta viisi vuotta lähes päivittäin ja alan tulla hulluksi! Perustietona minusta olen melko älykäs ja kova tekemään työtä. Haluan työltä hyvän palkan ja lisäksi haluaisin että voisin työssä jotenkin toteuttaa intohimoani, mikä on muiden auttaminen, erityisesti psykologisen tuen antaminen / KOKONAISVALTAINEN terveyden edistäminen. Vaihtoehtona minulla on:
-psykologian tohtori psykoterapeutti
-hammaslääkäri ( psykoterapeutti)
-lääkäri psykoterapeutti
Psykologi olisi varmaan lähinnä kutsumustani, mutta siinä olisi myös näistä huonoin palkka. Hammaslääkäri pääsisi taas helposti rahoihin, mutta se taas ajautunee melko kauas psykologiasta... Pyydän, antakaa minulle fiksuja neuvoja tämän vaikean ongelman ratkaisemiseksi! Kiitos jo etukäteen!
Antakaa kokeneemmat neuvoa nuorelle suuren valinnan edessä!
kutsumus vs. palkka
1
75
Vastaukset
- 6+4
Lääkäri psykoterapeutti.
Älä muuten edes harkitse opiskelevasi DI:ksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407