Aiheesta tuntuu löytyvän vain jotain useita vuosia vanhoja lankoja, joten haluaisin kysyä päivitettyä tietoa.
Voiko siviilipalveluksen aikana tehdä ohella palkkatyötä? Asepalveluksessa ollessani minulle kerrottiin palkkatyön vähentävän suoraan minulle maksettavia etuuksia. Eli jos saan etuuksia vuokran esim. 400 euroa kuussa ja siihen päivärahat. Tässä tilanteessa minun tulisi tehdä töitä asepalveluksen ohella niin, että tienaisin yli 1000 euroa kuussa, jotta siitä tulisi kannattavaa.
Miten on siis siviilipalveluksessa? Toimiiko asia samalla tavalla vai voiko siviilipalveluksen ohella tehdä töitä ilman että se vähennetään suoraan maksettavista tuista?
Kiitos asiallisista vastauksistanne.
Sivari ja palkkatyö
Apuja1
6
4314
Vastaukset
Eipä sivareille tainne töitä olla, Suomessa kun vallassa on yhen jos toisenkin sortin hinttihipit ja horatsut - paskan puhujiahan ja perseen nuolijoitahan tuo poliitikkomaailma on täys.
- MiesKarjalasta
Tämän alueen työttömissä on paljon armeijan käymättömiä miehiä, tai miehen tapaisia. Mistähän se johtunee ?"?...
- Ylilaudannyymi
Kuinka pitkällä tuomiolla saa oman tuomiokirkon?
- SAKARI.PIETILÄ
Kikkeliä. Sanonpahan vaan.
Ja aaaasasaassaaasssaaaaaaaaaaaaaaaa - Tiedottaja2
MOROT PALSTALLE !
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391