Ruostuuko rumatikki ja pahviputket talvella helposti, kun rumatikkiä emme talvella käytä?
Mitä öljyä suosittelette? Aseöljyä vai saapasrasvaa, Tummelia ??
Rumatikki
9
208
Vastaukset
- Joksu fanclub
Onko Joksu uuvahtanut? kun ei tule kommenttia rumatikistä
- PalstavahtiJOKSU
Älköö höpöttäkö Rumatikistä talviaikaan, ottakee kantaa minun jutuihi elämänkumppanistani Reinosta ,hää oo nii Reino on Reino on se
- Joksu Kuopiosta
Olisi kiva kun Reinoni tulisi tuikkaamaan minua nopeasti tänne Niuvaan
- ruma tikki
Joksulle:
Ei se rumatikki ruostu, mutta ne pahviputket ruostuu aika pian, jos rumatikkia ei
talvella käytä.
Tummeli vois olla parasta, vaikka ei öljyä olekkaan .... otaksun niin ... ei kylläkään
ole kokemusta.- Joksu Kuopiosta
Kiitos hyvästä vastauksestasi , Tuli yksi hyvä vastaus
- Anonyymi
Rumatikkiä pitää käyttää aina.
- Anonyymi
Mulla ei ole ruostunut rumatikin pahviputket mutta hiiret on tehneet putkiin pesiä.
- Anonyymi
Palstavahti on alkanut taas juopottelemaan.
- Anonyymi
Minä tervasin Elnakin pahviputket.
Palstavahti Kuopiosta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301