Varsinkin jos on kaunis-mihet kävelevät syliisi ja taviksetkin saa.Rumatkin saa kun aamuyö koittaa..miehet vonkaa ja naiset suostuu. Mikä tässä on ongelma?
Miehen saa kuka vaan
15
609
Vastaukset
- 14+16
Joo mutta tämän palstan naisten ongelma että miten sen huippumiehen jota on promille miehistä saa iskettyä, naiset ei kelpuuta muita.
- kröhöm
Tavikset tyytykööt taviksiin ja huippuyksilöt (se promille) löytää toisensa.Turha tavoitella sellaista mihin omat resurssit ei riitä.Naisten aika tajuta tämä kuten miestenkin!
- 50v-filosoffimies
No, ei se "huippuyksilö" aina tunnista itse olevansa sellainen ja voi olla hyvin ujokin, joten ongelma on ihan todellinen. Ei ujo mies reagoi pienistä vinkeistä tai silmäpeleistä, pitää tehdä jotakin enempi mutta tässä kohtaa naiselle voi tulla epäusko jotta miten edetä..
- Niiiiin??
50v-filosoffimies kirjoitti:
No, ei se "huippuyksilö" aina tunnista itse olevansa sellainen ja voi olla hyvin ujokin, joten ongelma on ihan todellinen. Ei ujo mies reagoi pienistä vinkeistä tai silmäpeleistä, pitää tehdä jotakin enempi mutta tässä kohtaa naiselle voi tulla epäusko jotta miten edetä..
.... riittääkö ujolle miehelle vinkiksi tekstari, missä nainen vihjaa kaipaavansa miestä?
- 50+nainen
50v-filosoffimies kirjoitti:
Taisi tuo "kröhöm" tarkoittaa huippuyksilöllä vain ja ainoastaan hyvät ulkoiset raamit omaavaa. Sen tunnistamiseen tarvitsee ujokin vain peilin. Se onkin sitten eriasia miten sen ulkonäkönsä ujo hyödyntää, ehkä nainen sitten vie.
Itse mittaan aivan eri mittapuulla asiat, joista huippuyksilö muodostuu. Vaikka turhaahan sekin on, itsekun ei ole saanut niitä hyviä ulkonäkögeenejä, ja tunnetusti tämä maailma pyörii tietyllä kaavalla. - release
50+nainen kirjoitti:
Taisi tuo "kröhöm" tarkoittaa huippuyksilöllä vain ja ainoastaan hyvät ulkoiset raamit omaavaa. Sen tunnistamiseen tarvitsee ujokin vain peilin. Se onkin sitten eriasia miten sen ulkonäkönsä ujo hyödyntää, ehkä nainen sitten vie.
Itse mittaan aivan eri mittapuulla asiat, joista huippuyksilö muodostuu. Vaikka turhaahan sekin on, itsekun ei ole saanut niitä hyviä ulkonäkögeenejä, ja tunnetusti tämä maailma pyörii tietyllä kaavalla.No ei välttämättä. Olen itse saanut ulkonäöstä kehuja, mutta en silti usko, koska naiset eivät ole mitään sen kummempaa konkreettisesti ehdottaneet.
- kommeeko
release kirjoitti:
No ei välttämättä. Olen itse saanut ulkonäöstä kehuja, mutta en silti usko, koska naiset eivät ole mitään sen kummempaa konkreettisesti ehdottaneet.
Kehut on itsellä jääneet vähiin ja oma ulkonäkökäsitys itsestäni on edelleen jossain yläasteen koulukiusaamisajoilla, mutta silti naiset näyttää kovasti kyttäilevän ja vaikuttavan ihastuneilta. Tosin ne vaan tuijottelee eikä tee mitään sen kummempia, ilmeisesti oon sitten niin ihana mies ettei mua uskalla lähestyä mitenkään ja mun odotetaan omaavan rautainen itsetunto jonka voimin tehdä aloitteet. Ja kun en itsetunnottomuuttani ja ujouttani tee niin sitten päättelevät etten ole kiinnostunut. Ja näin hyvät naiset ja herrat, passelinkin näköinen mies voi kulkea elämänsä yksin hautaan.
- täh? häh?
Pitääkö ujon naisen peruuttaa sievä peppu edellä ujon miehen syliin? Jotta tilanne avautuisi sos.estyneellekkin?
- vaikiampi tapaus
Tuskinpa. Ei miehen tarvii tyytyä tyrkkyihin, jos on vara valita parempiakin. Kaikki ei siis välttämättä saa miestä. Ainakaan sitä, minkä haluais. Sama pätee tietysti toisinkin päin.
- nainen x
Miehet taitaa olla niin heikossa streoiditasoissa nykyään ettei niitä naiset kiinnosta..
- discipline1
No ei se kiinnostuksesta kiinni ole. Ykispuolisesta kiinnostuksesta ei nyt vaan seuraa mitään.
- MiesXYZ
Testot ois kohallaan mutta te ootte niin vaativia ja ujoilette sit kuitenkin kun haluis kontaktin.
- Jhuy
Parhaat Aldata on homoja
- mikäköhän
Mikäköhän minä olen kun en saa seuraa edes sitten aamuyöllä?
- Yx-yksinäinen.mies
Olen 100%-sti eri mieltä asiasta,kun EN kelpaa kenellekkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274387- 2603744
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4111348Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4341265Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070