Moi! Minun lapseni, (10v) haluaisi aloittaa cheerleadingin. Olin ensiksi suostuneena, mutta aloin ajatella lapseni kannalta. En tiedä, kestäidiköhän hän 2 tunnin treeneissä, kerran viikossa. Moni varmaan ajattelee musta hirveetä tyttöni arvostelijaa, mutta ajattelen vain hänen kannaltaan. En epäile hänen notkeuttaan yhtään, hän on notkea, saa spagaatit maahan jne.. Mutta. Hän on.. Hieman ylipainoinen. En tiedä, miten selittäisi hänelle että hän ei voisi aloittaa, vai kieltäisinkö lainkaan? Mitä te tekisitte?
Apua?
auttakaa3
1
787
Vastaukset
- päivi82
Älä todellakaan kiellä! Olen varma ettei lapsellasi nyt niin huonoa kunto ole ettei hän kahta tuntia jaksa. Muutenkin cheerleadingissa hieman painavemmat laitetaan nostajiksi, ja yleensä ainakin ylipainoiset ovat käsistä vahvoja. Akrobatiassa saattaa sitten tulla vaikeuksia, mutta jos joukkueen valmentajian kanssa keskustelet, uskon että siihenkin saadaan ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396895
- 323888
- 453270
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482037- 371952