Eli siis mun äiti ja iskä on ihan kauheita. Mulla on yks iso veli ja 3 iso siskoa eli oon nuorin ja mä oon aina se joka saa sen rangaistuksen. Tai jos en saa kokeista vähintään 9 niin mut lukitaan johonkin varastoon koko päiväks ilman ruokaa ja juomaa. Ne ei oo mun sisaruksille yhtään tuommoisia ne 4 on lellitty pilalle ja mä joudun raatamaan selkä hiessä että pärjäisin kotona ja koulussa. Esim mulla oli mum kengissä reikä ja ne oli hajomassa käsiin mutta en mä saanut uusia kenkiä koska mun siskot halus uusia meikkejä ja veli halus uuden kännykän eli jäin siis ilman kenkiä ja kuljin villasukissa loppu talven. Voiko tästä ilmottaa jollekkin? Mitä mieltä te ootte? Ja miten mun pitäisi toimia?
Mitä mä teen
Kuolen
2
87
Vastaukset
- Joku vaa
Ilmoita sossuille
- MoiiiiZ
"lukitaan johonkin varastoon koko päiväks ilman ruokaa ja juomaa"
Tuo on täysin laitonta, ilmoita poliisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427