"Sairauspäivärahan maksaminen 90 arkipäivän jälkeen edellyttää työterveyslääkärin lausuntoa jäljellä olevasta työkyvystä ja työssä jatkamisen mahdollisuuksista."
"http://www.kela.fi/takaisintyohon"
Jos nyt sattuu käymään niin, että koen epäinhimillisten työolojen ja henkisen hyvinnvointini kannalta työni olevan tehty ja irtisanoudun jääden työttömäksi, jatkuuko sairauspäivärahan maksaminen, ja jos niin miloin?
Työterveysneuvottelu 30-60-90 sääntö
2
379
Vastaukset
- Täällä toinen...
Heippa
Anteeksi en vastaa kysymykseesi.
Kysymyksesi/ aihe kuitenkin kosketti minua.
Irtisanouduin toissapäivänä töistä.
Olin tätä ennen työkuormituksesta johtuneen uupumuksen vuoksi vuorotteluvapaalla vuoden. En edes osannut hakea sairauslomaa vaan vuorotteluvapaata suoraan.
Mietin ennen irtisanoutumista vielä sairauslomalle jäämistä jne...
Irtisanouduin kuitenkin, en olisi kuitenkaan halunnut palata vanhoihin kuormittaviin työoloihin.
Voimia sinulle! - Työkyvyttömyyseläke
Olen edelleenkin sairauslomalla toista vuotta.
Työnantajani eli yliopisto ei uskalla irtisano minua, koska sairastumiseni syy on työpaikkakaiusaus.
Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa entinen työpaikkani, tappiohan on heidän, ei minun.
Voin huomattavasti paremmin ihmisenä työkvyttömyyseläkkeelläni. kuin työssä
ollessani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102