chanel meikkipuuteri sävyt

nikitti

hei, osaisiko joku kertoa, että onko värisävyt muuttuneet ko tuotteissa vuosien varrella..
ostin vuosia sitten ko meikkipuuterin (joku compact teint etlact....)ja myöhemmin siihen täytön, joka pitikin tilata Helsingin Stokkalta asti. Nyt ko tuote taas loppui, ostin tax freesta vastaavan ja mukamas samansävyn (olen tosi vaalea, värisävy 10, lumiere), täyttökin oli pienentynyt 15g -) 13g joten ostin siis kokonaan uuden meikkipuuteripakkauksen. Myyjän mukaan on sama kuin entinen..mutta mutta, sävy on tummempi! Entinen oli aivan "valkoista", ohuelti laitettuna sillä sai tosi hyvän meikin ja tällä uudella nyt sitten ei..
osaako joku sanoa onko sävyt muuttuneet/saako vaaleampaa enää mistään?
Asuinpaikkakunnallani ei ole chanelin edustusta enkä ole netistä löytänyt tietoa mikä sävy vastaisi entistä.

5

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niisku-10

Ahaa. Joku törmää täysin vastaavaan asiaan. Minulla kävi tämä meikkipuuterin kanssa aivan samoin. Valitettavasti en saanut enää mistään samaa vanhaa sävyä, vaan se oli muuttunut toiseksi. Luovutin ja vaihdoin kokonaan toiseen merkkiin.

• nikitti

Voi ei, näin pelkäsinkin:( Muutoin tykkään ko tuotteen koostumuksesta, peittää t-alueen kiiltoa hyvin ja on voinut lisätä tarvittaessa ilman pakkeliefektiä. Voi itku..Niisku-10, mihin merkkiin ja sävyyn vaihdoit? Onko muutoin yhtä hyvä kuin chanel?
      Kiitos jos vastaat:)

• Niisku-10

Vaihdoin tähän: Guerlain Lingerie De Peau. Sävynä taisi nyt talvella olla se vaalein. En muista, että oliko se 02 vai 03. sävyn löytää helposti, koska niitä on vähän. Kannattaa ensin kokeilla myyjän kanssa, että mikä se oikea sävy on omalle iholle. Kuitenkin sävyt ovat tarpeeksi vaaleita suomalaiselle iholle.

Tämä ei ole koostumukseltaan samanlaista kuin Chanelin meikkipuuteri. Kevyempää ja levittyy kyllä hyvin. Hyvällä pohjustusvoiteella ja irtopuuterilla meikki pysyy koko päivän siistinä. Tämä värivoide ei myöskään pidä t-alueen kiiltoa niin hyvin kurissa kuin chanel. Mutta toistaiseksi olen nyt käyttänyt tätä, koska en ole löytänyt vastaavaa ihanuutta kuin mitä chanel oli!

• nikitti

Hei,
      nostan!
      Osaisiko joku sanoa muita chanelin meikkipuuterin veroisia tuotteita sävyineen? Chanel siis toiminut parhaiten, nyt ei lumiere sävyä 10 enää kuulemma valmisteta ollenkaan..löytyykö uusia vastaavia esim clarins? Nimenomaan meikkipuuteri hakusessa, jolla chanelin ominaisuus eli mattamainen, puuterimaisen kevyt ja voi lisätä tarvittaessa ilman pakkeliefektiä. Kertokaa kokemuksianne?

• Enja29

Silk oil of moroccon meikkipuuteri on todella hyvä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7205
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4018
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3523
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3020
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2207
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45