Ta inte ännu.
Hör
13
128
Vastaukset
- jul i förskott ?
Vad skall man inte ta ?
- Viina
Ta inte >:(
- INTE DÅ
Viina kirjoitti:
Ta inte >:(
OK.
- :-)
Ente ännu, jobbar natt.- Men en pilsner innan man lägger saj när man läser tidningen vid ca.07:30 :D
- nisse & jag
Jag är ledig,spetsad glögg kan man njuta av.
Perkele.....tog igår å tog idag.....va fan ska det bli av mej? Tur man ente jobbar förrrän måndag :D
- skål på det
Jag har ännu en massa julklappsalkohol.
Jag har sånt som e 20 år gammalt som jau aldrig dricker :D
- jubileum 100
Skall du spara drickat till din hundraårsdag ?
Blir väl till begravningen kanske :D
- Gott Nytt År !
Fint att du tänker på att utfordra dina begravningsgäster,jag läste någon stans att den blivande avlidna hade bakat alla kakor till begravningen och satt dem i frysen.Kanske de smakade bra.
Gott Nytt År ! kirjoitti:
Fint att du tänker på att utfordra dina begravningsgäster,jag läste någon stans att den blivande avlidna hade bakat alla kakor till begravningen och satt dem i frysen.Kanske de smakade bra.
Precis vad grannens grabb sa när modern dog (när vi var små).- Tur hon hann baka innan hon dog! :)
Gud vilade på sjunde dagen, jag får vila på trettonde :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397