Silmäasema Riipinen ja asiakaspalvelu

customer

Minusta Riipisellä on ollut laskeva trendi jo jonkin aikaa asiakaspalvelussa. Eurot vaan mielessä. Toki yrityksen pitääkin tuottaa, mutta ne keinot onkin sitten toinen juttu. Moni tuttavani on samaa mieltä.
"Tyhmää" asiakasta saa vaikka kusettaa, jos siitä on itselle hyötyä. Kuinka tyhmiä ollaankaan firmassa, jos tästä jäädään vielä kiinni ja käytös jopa tökeröä? Paljonkohan edistää tulevaisuudessa eurojen virtaamista sisään...

Muutenkin Loimaalla yleensäkin keskimääräistä huonompaa palvelua. Siis tarkoitan nyt todellisia taitoa vaativia asiakaspalvelutilanteita, en pelkkää kuitinkirjoitusta ja maksamista.

Mitä mieltä olette?
Toivon asiallista keskustelua

18

6879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukatahansa2

      Olen ollut asiakkaana kauan ja saanut aina erittäin ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua.

    • Lasipää

      Vuosikaudet olen ainakin omat lasini Riipiseltä hakenut ja niin teen jatkossakin. Tietävät heti mitä tämän malliseen päähän voi laittaa.... Enkä minä ainakaan jaksa eurojen perässä juosta jos jossain saa kuudet paskat yksien hinnalla....
      Riipiseltä kunnon lasit kertaheitolla vuosiksi eteenpäin ja aina on saanut hyvät jutut ja hymyt kylkiäisiksi.

      • Ketjun Aloittaja

        Käytkö vielä silmälääkärilläkin siellä? Tinkaatko? Ootko kriittinen esim. jonkun kaupattavan ominaisuuden suhteen?
        Ehkäpä olet heille ns. unelma-asiakas. Eipä siinä mitään, pääasia että olet tyytyväinen.

        Mutta sen sijaan kun kritisoi, käy siellä vain silmälääkärillä eikä välttämättä aina osta heiltä, niin eipä olla enää niin mukavia.
        Juttua heiltä kyllä tulee, enkä itse kyllä niin pidä siitä. Välillä niin teennäisen tuntuista. Olisi hyvä jos kyettäisiin erottaan ketkä pitää smalltalki ja ketkä ei.

        On hyvä muistaa sekin että lipevä käytös ei aina ole hyvä merkki. Edellisen sukupolven johdolla asiat oli kumminkin paremmin.


      • satasiaköyhempi
        Ketjun Aloittaja kirjoitti:

        Käytkö vielä silmälääkärilläkin siellä? Tinkaatko? Ootko kriittinen esim. jonkun kaupattavan ominaisuuden suhteen?
        Ehkäpä olet heille ns. unelma-asiakas. Eipä siinä mitään, pääasia että olet tyytyväinen.

        Mutta sen sijaan kun kritisoi, käy siellä vain silmälääkärillä eikä välttämättä aina osta heiltä, niin eipä olla enää niin mukavia.
        Juttua heiltä kyllä tulee, enkä itse kyllä niin pidä siitä. Välillä niin teennäisen tuntuista. Olisi hyvä jos kyettäisiin erottaan ketkä pitää smalltalki ja ketkä ei.

        On hyvä muistaa sekin että lipevä käytös ei aina ole hyvä merkki. Edellisen sukupolven johdolla asiat oli kumminkin paremmin.

        Minulla myös huonoja kokemuksia ko firmasta. Minulle pakkomyytiin ylihintaiset rillit jotka eivät ole edes oikeilla vahvuuksilla. Myöskään malleja en saanut sovittaa vaan ensimmäiset käteen osuneet oli otettava. No onneksi on muitakin rillikauppoja, äänestän jaloillani.


      • hermo1
        satasiaköyhempi kirjoitti:

        Minulla myös huonoja kokemuksia ko firmasta. Minulle pakkomyytiin ylihintaiset rillit jotka eivät ole edes oikeilla vahvuuksilla. Myöskään malleja en saanut sovittaa vaan ensimmäiset käteen osuneet oli otettava. No onneksi on muitakin rillikauppoja, äänestän jaloillani.

        Minä kävin kerran Riipiseltä ostamassa lasit,jäi myös viimeiseksi.Ne oli lukulasit,en saanut itse valita pokia,vaan pakotettiin ottamaan tarjotut,joista en tykännyt,sanoi,ettei lukulaseilla ole väliä miltä näyttää päällä,jos on muuten sopivat.Kyllä kyrsi,mutta pakon edessä otin ne.


    • ei sovi ei

      Minä en taas koskaan voisi mennä niin lipeville myyjille asiakkaaksi. Olen joutunut sitä läpinää kuuntelemaan, kun olen seuralaisena ollut, eikä sovi mulle. Eli jos nyt on "asiakaspalvelua" vähemmän, voisi sopia meikäläiselle...

      • rillipää

        Olen ollut vuosikausia asiakkaana ja aion olla vast edeskin. Olen ostanut sieltä monet silmälasit ja piilolinssit. Muutaman kerran olen joutunut viemään aurinkolasit / silmälasit korjaukseen. Tämä on hoitunut nopeasti ja maksutta. Jos joku haluaa asioida muualla, niin näin tehköön.


      • ap.
        rillipää kirjoitti:

        Olen ollut vuosikausia asiakkaana ja aion olla vast edeskin. Olen ostanut sieltä monet silmälasit ja piilolinssit. Muutaman kerran olen joutunut viemään aurinkolasit / silmälasit korjaukseen. Tämä on hoitunut nopeasti ja maksutta. Jos joku haluaa asioida muualla, niin näin tehköön.

        Siis korjaukset täysin maksutta, ei edes tarvikkeista (esim. ruuvi) mitään ...?
        Tämäpä mielenkiintoista, sillä oma kokemus on juurikin se, että joka sentti lasketaan myös jälkimarkkinoinnissa , siis esim. huolloissa. No jospa heillä on sitten varaa valita asiakkaansa.

        Joo kuten totesit, on niitä tosiaan muitakin paikkoja, myös silmäasemia.


    • vakiasiakasperhe

      Turuntiellä
      PARAS
      liike,
      nro16.

      • vvvvvvvvvvvvvvvvvvb

        Aina olen sieltä lasit saanut ,kun olen tarvinnut.


      • pettynyt123

        Ehdottomasti paras optikkoliike Turuntiellä, mutta toisaalta myös valitettavasti huonoin. Hinnoitellut itsensä ulos ko. alan palveluista! Törkeitä rahastuksia mm. vanhoilta asiakkailta jotka eivät tunne tämänpäivän palvelutarjontaa / hintalaatutasoa!!


    • ;oo;

      Pitkän saarnan pitävät jos käy siellä silmälääkärillä ja ostaa lasit sitten muualta!

    • Vanha kurppa

      Minä tunsin oloni todella vaivautuneeksi siitä ripittämisestä, minkä koin, kun en poliisin vaatiman näkötarkastuksen jälkeen meinannut päästä liikkeestä ollenkaan pois hirveän painostamisen vuoksi. Tuon takia ostinkin lasini kiireen helpattua aivan muualta ja olen todella tyytyväinen.

    • Näinon

      Turuntiellä
      paras
      hinta-laatusuhde.

      • Anonyymi

        Turuntiellä ei osannut edes oikeanlaisia kehyksiä myydä ,optikko.
        Menin riipiselle entiseen myymälääni,sain kunnon lasit.


    • Anonyymi

      Hyvä nosto, mutta viesti näimmä poistettu, ja aina ajankohtainen!

      lajijasuris

    • Anonyymi

      Ei jatkoon, piti käydä kuitenkin katsomassa, tuotteet ok mutta ei, ei ikinä :(

    • Anonyymi

      Elämäni ensimmäiset lasit oli riipiseltä ja ne oli tosi hyvät muuten,mutta sangat oli väärät, ne oli jonkun vanhat ja kuluneet, mutta en palauttanut, näin niillä vieläkin hyvin kunnes ne hävis Tokmanni lila jonnekkin eikä niitä löydetty. Sitten joku oli löytänyt Tokmannin pihalta lasit ja vienyt ne Tokmannin kassalle ja ne oli annettu väärälle ihmiselle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

      Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe