Juupavaara???

Kynäilijä

Kun pohjoisen keskukset eivät ole aivan vieressä, niin päivälaskettelut pitäisi tehdä lähempänä kotikuntaa. Juupavaaran laskettelukeskus kuulemma avaa itsenäisyyspäivän jälkeen kun se edellisen kerran on ollut avoinna joskus 90-luvun alussa.

Mahtaisiko jollain olla kerrottavaa paikasta. Millaiset rinteet? Millainen kahvila/baari? Millaiset hissipalvelut ja rinnekoneet? Kannattaako käydä? Olen käynyt usein Himoksella, mutta kun se helvetinmoinen ruuhka ei nappaa alkuunkaan.

8

3372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumimies

Juupavaaran rinteillä en kerennyt käydä joten rinne profiileista en tiedä .nykyiset rinne yrittäjät pyörittivä vielä viimetalvena Purnuvuorta mikä oli yhden hissin keskus, tunnelma oli kuin kahdeksankymmenluvulta ei tosin vuokraamon kamojen osalta (onneksi). Mutta rinteet hyvässä kunnossa,ihan hyvin toimiva hissi , edullinen rinnekahvila ja ystävällinen palvelu. Jos homma jatkuu nyt Juupassa saman laisena, niin varmasti käymisen arvoinen paikka

• lautailija

Joo ne yrittäjät piti Purnuvuorta jossa oli 2 hissiä ja uudet tykit ja ihan hyvä tamppari ja muutenkin ihan ok paikka ,mun mielestä koko systeemi muuttaa mukana juupaan vuokraamoa myöten

• Mika
        lautailija kirjoitti:

Joo ne yrittäjät piti Purnuvuorta jossa oli 2 hissiä ja uudet tykit ja ihan hyvä tamppari ja muutenkin ihan ok paikka ,mun mielestä koko systeemi muuttaa mukana juupaan vuokraamoa myöten

Nyt on Juupa entinen Juupavaara avoinna ....
        hyvä rinne ja tykittivät lisää rinteitä auki.
        halvat hinnat ja hyvät vuokravälineet.sama hyvä palvelu kuin entisessä Purnuvuoressa

• Hennes
        Mika kirjoitti:

Nyt on Juupa entinen Juupavaara avoinna ....
        hyvä rinne ja tykittivät lisää rinteitä auki.
        halvat hinnat ja hyvät vuokravälineet.sama hyvä palvelu kuin entisessä Purnuvuoressa

Me mennään varmaan tänään sinne. Meiltä on sinne vaan kymmenen kilometriä...

• helileijaa
        Hennes kirjoitti:

Me mennään varmaan tänään sinne. Meiltä on sinne vaan kymmenen kilometriä...

onko tässä nyt ollut kyseessä henneshannes, klonkku, vihreä hallin perukoilta?

• Anonyymi

Paazka paikka

• Anonyymi

Elä uso, ilimane hissikin sielä eikä rinnelippuja kysellä

• Anonyymi

Hissi myytiin Hettaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe