ku alapäähän sheivataa sheiverillä, ni mitä siihen alapäähän pitää sitä ennen laittaa? oon kuullu et jotkut laittaa hoitoainetta, mut kannattaako sitä laittaa ku sitä ei oo siihen tarkotukseen tehty?
kysymys
7
183
Vastaukset
- Poslari
Kannattaa laittaa Floraa!
- Siinä sulle
Kyllähän siellä pitäisi karvoja olla. Niitä vaan ei voi sinne laittaa, vaan on odotettava niiden kasvua kärsivällisesti.
- työhön! (M)
Sait vastauksia ihmisiltä, jotka luulevat olevansa vitsikkäitä. Älä välitä, tällaisia henkisesti metrin mittaisia ihmisiä on aina olemassa.
Voit käyttää aivan tavallista miesten partavaahtoa. Jos perheessäsi ei ole miehiä, voit ostaa myös naisille tarkoitettua vaahtoa. Se on kyllä ihan samaa, mutta naisellisemmissa pulloissa, niinkuin terätkin. Ei naisten ja miesten malleissa ole kuin väriero.
Huuhdo ensin vittusi ja levitä sitten vaahtoa. Ei haittaa, jos sitä menee vitunrakoonkin. Se ei ole myrkyllistä. Aja vittukarvat kahteen kertaan, ensimmäisellä kerralla myötäkarvaan, sitten uusi vaahdotus ja vastakarvaan. Huuhdo loppu vaahto. Levitä hiukan kosteusvoidetta.
Kun kokeilet vittuasi kädelläsi, voit huomata, että se on suloisen pehmeä. Peilistä näet, että se on myös kaunis. Hyvää Joulua! :)- ed.
Jäi vielä sanomatta, että jos harrastat seksiä pian sheivauksen jälkeen, jätä kosteusvoide pois. Sen sijaan huuhtele vittusi hyvin. Mies arvostaa sen puhtautta ilman erillistä kehotusta. Toivotaan, että mies vastaavasti pesee hyvin kyrpänsä. :)
- Pedojako?
Ei ne karvat siellä turhaan ole, pösilöt!
- ääääh-lääääh, m
Eiköhän ole jo aika lopettaa iänikuinen puhe pedofiliasta. Ei tyttö, joka sheivaa vittunsa, pyri olemaan pikkulapsi, eikä mies, joka pitää sheivatusta ole lapsiin suuntautunut. Muutenhan enemmistö miehistä olisi.
Aikuinen nainen vain on kauneimmillaan ja kiihottavimmillaan posliinivittuiseksi sheivattuna. Ihmiskunnan historian aikana posliini on usein ja pitkiä aikoja ollut käytössä ja on vielä nytkin moniaanna.
Muinaisessa Kreikassa naiset esiintyivät huilua soittaen ja posliinivittu paljaana juhlatilaisuuksissa, myös muinaisessa Roomassa. Egyptin juhlissa palvelijattaret olivat aina posliinvittu paljaana. Nykyisinkin varhaiskantaiset kansat, kuten Brasilian yanomamö-intiaanit sheivaavat vittunsa ja ovat alasti. Posliini on tapana islamilaisissa maissa ja osassa Afrikkaa. Ja nyt siis myös länsimaissa.
Ei voida ajatella, että näin laajalla käytännöllä olisi mitään tekemistä lapsiseksin kanssa.
Muuten, naiset ovat ihania. :)
- Maija..
No ihan turhaan ne siellä on. Vai mitä hyötyä pillukarvoilla tai perskarvoilla on..
Minä kun olen ajellut posliiniksi niin mies on levitellyt spermat juuri ajellulle iholle. Tuntuu hyvältä ja rauhoittaa ihoa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748